طرز تهیه بستنی نسکافه ای با روشی ساده

1

آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه بستنی نسکافه را در این مطلب گردآوری نموده ایم که با استفاده از این آموزش جامع می توانید به راحتی در منزل بستنی نسکافه ای خوشمزه ایی تهیه نمایید. در ادامه با مشاهده آموزش ساخت بستنی نسکافه ای همراه ما باشید و از این آموزش زیبا و جالب لذت ببرید.

طرز تهیه بستنی نسکافه با خامه در منزل :

بستنی نسکافه ای یکی از بستنی های خوشمزه و خوش طعمی است که طرفداران زیادی دارد. بر همین اساس تصمیم گرفتیم در این مقاله طرز تهیه بستنی نسکافه را با روشی ساده و آسان ارائه دهیم که با استفاده از این آموزش می توانید بستنی نسکافه ایی خوشمزه ایی تهیه نمایید. در ادامه با این آموزش جالب و طرز تهیه بستنی ما را همراهی نمایید.

تزیین بستنی نسکافه ای

مواد لازم برای تهیه بستنی نسکافه ای :

خامه : ۲۵۰ گرم

شکر : ۶ قاشق غذاخوری

تخم مرغ : ۴عدد

نسکافه : ۲ قاشق غذاخوری

وانبل : یک چهارم قاشق چای خوری

شیر : ۷۰ گرم

ساخت بستنی نسکافه ای :

برای شروع تهیه بستنی خامه را به مدن دو ساعت درون فریزر قرر داده، سپس آن را با سه قاشق پودرشکر مخلوط نموده و به خوبی با همزن برقی هم بزنید تا کاملا پف کند و یکدست شود و همپنین فرم بگیرد.

ساخت بستنی در منزل

حالا زرده تخم مرغ ها را جدا نموده و آن را با باقیمانده شکر و وانیل مخلوط کرده و با همزن خوب هم می زنیم تا کشدار و کرمی رنگ شود.

طرز تهیه بستنی

شیر را گرم نموده و نسکافه را به آن اضاه می نماییم. سپس این شیر و نسکافه را به مخلوط تخم مرغ ها اضافه نموده و هم می زنیم.

ساخت بستنی نسکافه ای

حال خامه فرم گرفته را اضافه نموده و مخلوط می کینم تا مایه بستنی نسکافه ایی ما آماده شود. آن را در ظرف ذربسته کشیده و به مدت دو ساعت در فریزر قرار داده تا بستنی یخ بزند.

ساخت بستنی نسکافه ای

بعد از گذشت دو ساعت، بستنی ها را از یخچال خارح نموده و با همزن دستی یا قاشق هم بزنید. و دوباره به مدت ۲۴ ساعت در یخچال قرار دهید تا بستنی نسکافه ایی شما آماده شود.

بستنی نسکافه ای خانگی

با استفاده از ایده های خلاقانه به تزیین بستنی پرداخته  و بستنی نسکافه ایی را که تهیه نمودید به بهترین شکل تزیین نمایید و برای پذیرایی از مهمان از آن استفاده نمایید. همچنین می توان با استفاده از این آموزش به تهیه دسر های مختلف و همچنین تهیه کیک بستنی بپردازید.

طرز تهیه بستنی نسکافه ایطرز تهیه بستنی نسکافه

امیدواریم از مشاهده طرز تهیه بستنی نسکافه ای لذت برده باشید و با استفاده از این آموزش کامل به تهیه بستنی بپردازید. همچنین در صورت تمایل به آشنایی با دیگر آموزش های مربوطه می توانید به بخش طرز تهیه بستنی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید