ماسک خیار و فواید آن برای پوست (پنج ماسک صورت با خیار)

0

ماسک خیار یکی از موثرترین و در عین حال کاربردی ترین ماسک های صورت به حساب می آید که انواع مختلف دارد و به راحتی نیز تهیه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد در این مطلب مجموعه پنج ماسک صورت با خیار را گرداوری نموده ایم که علاوه بر روش تهیه با کاربردها  و مزایای آن نیز آشنا خواهید شد در ادامه با این ماسک های زیبایی فوق العاده و مفید ما را همراهی نمایید.

ماسک خیار برای زیبایی پوست صورت :

ماسک خیار حاوی ویتامین D و پروتئین می باشد و می تواند به حفظ رطوبت و شادابی پوست کمک کند و همچنین به تامین اکسیژن مورد نیاز پوست صورت بپردازد. با استفاده از این ماسک می توان چین و چروک های صورت را از بین برد و پوستی شاداب و زیبا داشت. ماسک صورت خیار را می توان موثرترین ماسک برای پاقی صورت و همچنین رفع چربی پوست دانست. در ادامه چند نوع ماسک صورت خانگی فوق العاده با خیار را معرفی می نماییم.

ماسک صورت خیار

ماسک صورت خیار و گلاب :

برای تهیه این ماسک می توان خیار را با پوست رنده نمود و چند قطره گلاب و آبلیمو به آن اضافه کرد و به مدت یک ربع بر روی پوست صورت قرار داد. این ماسک عالی برای شفافیت و درخشندگی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. البته توجه داشته باشید که این ماسک را می توان با آب خیار نیز تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.

ماسک صورت خیار

چاق شدن صورت با خیار :

لاغر شدن صورت یکی از مشکلاتی است که ممکن است همه ما در مقطعی از زندگی با آن روبرو شده باشیم. برای جبران این لاغر و چاق شدن صورت بهتر است اقدام به آبرسانی به پوست نمایید و موثرترین روش در این زمینه استفاده از خیار به دلیل داشتن اب میان بافتی بسیار است. خیار تازه ایی را رنده نموده و به مدت بیست دقیقه بر روی پوست صورت قرار دهید. با این روش در عرض دو هفته صورت شما چاق تر می شود و پوست صورتتان جوان تر به نظر می آید.

ماسک خیار

ماسک صورت خیار و نعناع :

برای کاهش التهابات پوستی و مقابله با مشکلات ناشی از گرما با تهیه این ماسک موثر می توان تا حد زیادی این گونه مشکلات پوستی را برطرف نمود. برای تهیه این ماسک یک عدد خیار را رنده نموده و با نعناع تازه، کوبیده شده و مقداری آبلیمو و یک عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کرده و به مدت یک ربع بر روی پویت قرار دهید و شاهد تاثیرات بی نظیر آن باشید.

ماسک صورت با خیار برای پوست های جوش دار

ماسک خیار برای جوش صورت :

برای تهیه این نوع ماسک زیبایی بی نظیر نیاز به یک عدد خیار متوسط رنده شده، کمی آبلیمو تازه و مقداری عسل دارید. این مواد را با هم مخلوط نموده و با آن به درمان پوست چرب و جوش های صورت بپردازید. این ماسک زیبایی همچنین تاثیر زیادی در درمان چین و چروک های صورت دارد.

ماسک صورت با خیار

ماست صورت خیار برای چربی پوست :

با ترکیب مقداری خیار رنده شده با عسل یا شکر سفید می توانید ماسکی موثر برای از بین بردن چربی پوست تهیه نمایید که این ماسک صورت با عسل یا شکر تاثیر بسیاری بر روی پوست های چرب و جوش دار می گذارد و می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که به دنبال درمانی موثر برای کسانی باشد که اینگونه مشکلات پوستی را دارند.

ماسک خیار برای پوست چرب

با انواع مختلف ماسک خیار برای درمان مشکلات پوستی آشنا شدید، هر یک از این ماسک ها می توانند انتخاب مناسب و ایده آلی برای پوست شما باشند. در صورت تمایل به استفاده از دیگر ماسک های طبیعی و خانگی موثر می توانید به بخش ماسک صورت مراجعه نموده و از ماسک های زیبایی معرفی شده نهایت استفاده را ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید