تزیین شمع با ایده های خلاقانه با وسایل ساده

0

ایده های خلاقانه و جدید برای تزیین شمع با وسایل ساده و در دسترس را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از این ایده ها و همچنین الگوبرداری از مدل های زیبا و متنوع شمع آرایی که در ادامه مشاهده خواهید نمود، می توانید زیباترین تزیینات شمع را در منزل انجام دهید و از این طریق به تزیین منزل بپردازید. در ادامه با مشاهده این مدل های متنوع و جذاب همراه ما باشید.

آموزش تزیین شمع و شمع آرایی جدید در منزل :

با استفاده از انواع وسایل تزیینی و ساده می توان به تزیین شمع پرداخت و شمع های ساده و معمولی را به بهترین شکل تزیین نمود تنها کافیست با طرح ها و مدل های متنوع شمع های تزیین شده آشنا شوید و با الگوبرداری از آنها بهترین شمع آرایی ها را انجام دهید. در ادامه نمونه هایی از شمع آرایی های ساده را ملاحظه می فرمایید که هر یک به راحتی انجام می گیرند و می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

تزیین شیک شمع های ساده تزیین شمع های ساده تزیین روی شمع تزیین جدید شمعتزیین ساده شمع استوانه اییتزیین زیبای شمع

تزیین شمع با روبان و مروارید :

استفاده از روبان و مروارید های زیبا یکی از ایده های قابل توجه برای شمع آرایی است، با تهیه روبان های مختلف می توانید شمع های ساده را تزیین کنید برای زیبایی بیشتر می توان از انواع مروارید ها و سنگ های تزیینی نیز استفاده نمود. در ادامه تصاویری از تزیین انواع شمع با روبان و مروارید را مشاهده می فرمایید که هر یک از جذابیت و زیبایی خاصی برخوردارند و می توانند انتخاب مناسبی برای تزیینات شما باشند.

تزیین شمع با روبانتزیین جدید شمعشمع های روبانی زیباشمع آرایی با روبان و تورتزیین روی شمع های سادهتزیین روی شمع با تورتزیین شمع با روبان و تورتزیین زیبای شمع

شمع آرایی با اکلیل :

یکی از در دسترس ترین و ارزان ترین روش ها برای تزیین روی شمع های ساده استفاده از اکلیل است، با تهیه مقداری اکلیل در رنگ های مختلف و استفاده از مقداری چسب می توانید سطح شمع های ساده را به بهترین شکل تزیین کنید. از این روش می توان در ساخت شمع نیز استفاده نمود و از این طریق شمع های تزیینی زیبایی تهیه کرد. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع مختلف شمع آرایی با اکلیل و شمع های اکلیلی زیبا را نشان می دهند که به بهترین شکل تزیین شده اند.

شمع اکلیلی زیبا شمع اکلیلی با تزیین ساده شمع های اکلیلی ساده تزیین جدید شمع با اکلیل شمع آرایی با اکلیل تزیین روی شمع با اکلیل شمع آرایی ساده و زیبا تزیین روی شمع با اکلیل

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع و زیبای تزیین شمع لذت برده باشید و با الگوبرداری از این مدل های جذاب زیباترین تزیینات را انجام دهید. در صورتی که تمایل دارید با دیگر مدل ها و ایده ها اشنا شده و از آموزش هایی در این رابطه دیدن فرمایید به بخش شمع آرایی مراجعه نموده و از دیگر مطالب در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید