مدل مانتو مجلسی جدید و شیک ۲۰۱۶ با گیپور و ساده

0

انتخاب مدل مانتو مجلسی شیک و زیبا برای همه خانم های شیک پوش و با سلیقه از اهمیت زیادی برخوردار است و اغلب سعی دارند زیباترین و جدید ترین مانتو مجلسی را برای مهمانی ها و مجالس مختلف تهیه نمایند. در این مقاله سعی نموده ایم با گردآوری مدل هیا جدید مانتو مجلسی زنانه و دخترانه با طح های متفاوت و ارائه آنها، به همه خانم های شیک پوش در جهت انتخاب مدل مانتو جدید کمک نماییم. تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مدل مانتو مجلسی ۲۰۱۶ مخصوص خانم های شیک پوش :

وجود تنوع در مدل مانتو مجلسی خانم ها را دچار دغدغه نموده است و انتخاب مناسبت ترین مدل مانتو را تا حدودی سخت و دشوار نموده است، اما نگران نباشیدف در این مطلب با جدیدترین و به روز ترین مدل های مانتو ۲۰۱۶ آشنا می شوید که هر یک می توانند انتخاب مناسب و ایده آل شما باشند و با الگوبرداری از این مدل های زیبا، شیک ترین مدل مانتو ۹۵ را تهیه نمایید.

مدل مانتو مجلسی با گیپور

استفاده از گیپور در دوخت مانتو مجلسی در بخش های مختلف آن از جمله : آستین ها، قسمت پایین مانتو و همچنین یقه مانتو مجلسی به زیبایی بیشتر مانتو کمک می کند، یکی از جدیدترین ایده ها در زمینه دوخت مانتو مجلسی استفاده از پارچه های گیپور است که به زیبایی بیشتر و جذابیت مانتو کمک شایانی می کند. در ادامه مدل های جدید و زیبای انواع مانتو مجلسی گیپور را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

مدا مانتو گیپورمدل مانتو مجلسی با گیپورمانتو گیپور جدیدمانتو گیپور 2016مانتو جدید مجلسی با گیپورمانتو مجلسی با گیپور

مانتو مجلسی ۲۰۱۶

آشنایی با جدیدترین مدل های مانتو ۲۰۱۶ کمک می کند بتوانید مدل مانتو دلخواه و ایده آل خود را بیابید. این مدل مانتو ها اغلب دارای پارچه های طرحدار شیک و زیبا می باشند که مشخصه اصلی آنهاست. در صورتی که تمایل به انتخاب مانتو مجلسی ۲۰۱۶ دارید، پیشنهاد می کنیم این مدل مانتو ها را از دست ندهید و با الگوبرداری از این طرح ها و مدل های شیک و به روز مناسب ترین مدل مانتو را انتخاب نمایید.

مدل مانتو طرحدار جدید   مانتو مجلسی 2016 مانتو زنانه مجلسی با طرح جدید مدل مانتو جدید طرحدارمدل مانتو سنتی جدیدمدل مانتو با پارچه طرحدار

مانتو مجلسی مشکی

مشکی یکی از رنگ های زیبا و جذاب است که اغلب خانم های باسلیقه حتما مانتویی با این رنگ دارند. انواع مختلف مانتو مجلسی مشکی از جذابیت خاصی برخوردارند که آنها را به دلیل رسمی و سنگین بودن در مجالس و مهمانی ها مختلف می توان مورد استفاده قرار داد. در ادامه تصاویر و عکس های جدیدترین مدل های مانتو مجلسی مشکی را مشاهده می فرمایید که هر ک از این مدل های زیبا می توانند مدل مانتو دلخواه و ایده آل شما باشند.

مانتو مجلسی مشکی جدید  مدل مانتو حریر مشکی جدید مانتو مجلسی مشکی طلایی مدل مانتو جدید مجلسی 2016 مانتو جدید مجلسی زنانهمانت مجلسی شیک و مجلسی

مدل های مانتو مجلسی جدید

یکی از معیار های مهم برای انتخاب مدل مانتو مجلسی جدید و به روز بودن آن است. همه خانم های باسلیقه سعی دارند جدیدترین مدل مانتو را تهیه و مورد استفاده قرار دهند. در این بخش نمونه های جدید و زیبای مدل مانتو دخترانه و زنانه را ملاحظه می فرمایید که می توانند انتخاب مناسبی برای شما خانم های شیک پوش باشند.

مدل مانتو دخترانه مجلسیمانتو مجلسی با آستین کلوش جدیدمدل مانتو جدید با گلدوزیمانتو گلدوری جدید مجلسیمانتو مجلسی دخترانه با طراحی جدیدمدل مانتو مجلسی دخترانه 2016

امیدواریم ضمن لذت بردن از این مدل های شیک و زیبا، مدل مانتو مجلسی جدید و دلخواه خود را نیز انتخاب کرده باشید. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده دیگر مدل ها و همچنین انتخاب مانتو مناسب به بخش مدل مانتو مراجعه نموده و از دیگر طرح ها و مدل ها دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید