خلاقیت با وسایل دور ریختنی منزل با ایده های جدید

1

با استفاده از خلاقیت با وسایل دور ریختنی و ساده می توانید وسایل تزیینی و انواع کاردستی های جالب و جذاب را تهیه نمایید. در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین ایده های خلاقانه در زمینه ساخت وسایل گوناگونی با مواد دور ریختنی و بدون استفاده بپردازیم که هر یک از این ایده ها می توانند به شما در این فعالیت هنری و مبتکرانه کمک کنند. در ادامه با مشاهده این ایده های جالب و قابل توجه همراه ما باشید.

ابتکار و خلاقیت با وسایل دور ریختنی و ساده در منزل :

خلاقیت با وسایل دور ریختنی یکی از ایده های جالب برای تهیه وسایل جدید و متنوع است که با کمترین امکانات تهیه می گردد. توجه داشته باشید که از همه آنچه که در دسترس دارید می توانید استفاده کنید، تنها کافیست با کمی دقت و توجه و همچنین استفاده از خلاقیت و ابتکار اقدام به ساخت وسایل جدید که کاربردهای مشخصی نیز دارند، نمایید.

خلاقیت با بطری پلاستیکی و شیشه ای :

ظروف پلاستیکی و شیشه ایی از جمله بطری ها و انواع ظروف یکبار مصرف از آن دسته وسایلی هستند که بعد از استفاده دور ریخته می شوند. اما توجه داشته باشید که اینگونه وسایل می توانند گزینه مناسب و جالبی برای ساخت وسایل جدید باشند. در ادامه تصاویری از انواع کاردستی با بطری نوشابه و بطری های شیشه ایی را مشاهده می فرمایید که هر  یک ایده جالبی برای ساخت کاردستی شما محسوب می گردند.

ساخت کاردستی جالب با بطری نوشابهکاردستی خلاقانه با بطریکاردستی خلاقانه با بطری نوشابهساخت جاقلمی با قوطیکاردستی با وسایل دور ریختنی

خلاقیت با چوب :

استفاده از وسایل موجود در طبیعت از جمله چوب نیز می تواند انتخاب مناسبی برای ساخت وسایل جدید باشد. تکه های چوب بی مصرف و بدون استفاده را با برش زدن به وسایل تزیینی جدید و جالب از جمله انواع جاشمعی تبدیل کنید و یا قاب آینه و قاب عکس های زیبایی با اینگونه وسایل تهیه نمایید.

ساخت جاشمعی با چوبخلاقیت با چوبساخت جاشمعی با چوبکاردستی با وسایل دور ریختنی ساده

خلاقیت با سنگ :

سنگ ها یکی از در دسترس ترین وسایل و مواد موجود در طبیعت می باشند که می توانید با استفاده از آنها می توان دکوری ها و انواع کاردستی خلاقانه مختلف تهیه کرد. برای این کار سطح سنگ ها را رنگ بزنید و نقاشی کنید و یا با در کنار هم قرار دادن سنگ های هم شکل زیباترین وسایل تزیینی و دکوری را تهیه نمایید.

خلاقیت با سنگخلاقیت با سنگخلاقیت با وسایل دور ریختنی و سادهتزیین گلدان پلاستیکی با سنگ

خلاقیت با مواد دو رریختنی :

در ادامه تصاویر و مدل هایی از انواع وسایل ساخته شده و دکوری های مختلف تهیه شده با انواع مواد دور ریختنی و انواع کاردستی با وسایل دور ریختنی را مشاهده می فرمایید که هر یک با ایده جالب و خلاقانه تهیه شده اند.

خلاقیت با وسایل دور ریختنیکاردستی خلاقانهخلاقیت با رول دستمال کاغذیخلاقیت در ساخت گلدان تزیینی کاردستی کودکان با وسایل دور ریختنیخلاقیت با دکمه های پلاستیکیخلاقیت با وسایل دور ریختنی در منزل

ایده های جالب و جدید در رابطه با خلاقیت با وسایل دور ریختنی را مشاهده نمودید، امیدواریم با استفاده از این ایده ها خلاقانه بتوانید انواع وسایل تزیینی مختلف و زیبا و کاردستی های جدید و متنوعی را تهیه نمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. میرزاییان در

    باسلام و احترام محضرتان
    تشکر بابت مطالب زیبا
    بازم بسیار قدرتمند ظاهر شدید
    سایت بسیار جالبی دارید.
    قطعا یکی از سایت های موفق در آینده نزدیک
    خواهید بود…

یک نظر دهید