تزیین کاپ کیک و کیک فنجانی با ایده های جدید و خلاقانه

1

ایده هایی جدید و متنوع برای تزیین کاپ کیک و کیک های فنجانی خانگی را در این مطلب معرفی می نماییم و زیباترین مدل ها و تزیینات کاپ کیک را ارائه می دهیم که با الگوبرداری از آنها می توانید جذاب ترین تزیینات را برای مهمانی های مختلف خصوصا جشن تولد داشته باشید. در ادامه مدل های مختلف تزیین روی کاپ کیک با طرح های جدید و جذاب را مشاهده فرمایید و از ایده های مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

مدل های جدید تزیین کاپ کیک با طرح های زیبا و جالب :

تزیینات کاپ کیک انواع زیادی دارد از جمله تزییان فانتزی و کودکانه، تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت و خامه و همچنین شکلات. در این جا تعدادی عکس از این ایده های خلاقانه در اختیارتان قرار میدهیم که با مشاهده ی آنها میتوانید بهترین تزیین را برای کاپ کیک هایتان در مهمانی ها و مجالس داشته باشید.

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت :

خمیر فوندانت به راحتی فرم میگیرد و حالت خود را از دست نمی دهد بهمین دلیل بسیار پر طرفدار است و اغلب برای تزیین کیک های مختلف به کار میرود و زیبایی و جذابیت خاصی به کیک می بخشد. در ادامه نمونه هایی از تزیینات کاپ کیک با خمیر فوندانت را برایتان آورده ایم که می توانید با الگوبرداری از این طرح های زیبا تزیینات متفاوت و جذابی داشته باشید.

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت

تزیین کاپ کیک با خمیر فوندانتتزیین کیک فنجانی برا ولنتاینتزیین ساده و جذاب کاپ کیک

تزیین کاپ کیک با خامه :

میتوانید کاپ کیک هایتان را مانند تصاویر زیر به راحتی با خامه فرم گرفته سفید و یا رنگی و همچنین شکلات های تزیینی ریز تزیین کنید و از آنها لذت ببرید. توجه داشته باشید که خامه یکی از پرکاربرد ترین وسایل برای تزیین کیک تولد و مهمانی های مختلف است.

کاپ کیک ساده

تزیین ساده کاپ کیک با خامهتزیین ساده کاپ کبک

تصویر زیر نمونه ای از تزیین کیک های فنجانی به شکل هندوانه است این نوع تزیین در شب یلدا نیز کاربرد فراوانی دارد.

تزیین کیک فنجانی به شکل هندوانه

تزیین کیک فنجانی با شکلات :

شکلات کاکائو یکی از بهترین ایده ها برای تزیین کیک های فنجانی است. شما میتوانید با استفاده از شکلات کاکائو های مدل دار و شکلات ذوب شده کاپ کیک هایتان را به زیبایی تزیین کنید.

تزیین ساده شکلات بر روی کیک های فنجانیتزیین شکلات کاپ کیک تزیین شکلات کاپ کیک تزیین زیبای شکلات بر روی کاپ کیک

تزیینات فانتزی و کودکانه برای کاپ کیک :

نمونه هایی ازتزیین کاپ کیک با خمیر فوندانت و خامه را که طرح های فانتزی دارند و بیشتر به شکل انیمیشن ها هستند برایتان آورده ایم تا با کمک آنها ایده هایی خلاقانه از این تزیینان در ذهنتان جرقه بزند و بهترین ها برای خود تهیه کنید.

تزیین کیک فنجانی

تزیین باب اسفنجی بر روی کاپ کیک

تزیین ساده و فانتزی کاپ کیکتزیین شیک کاپ کیک بدون خامهتزیین ساده کیک فنجانی

انواع مختلف کاپ کیک ها تشابه زیادی با کیک یزدی دارند، بر همین اساس از تزیینات مشابهی نیز می توان استفاده نمود. میتوان با استفاده از خامه و خمیر فوندانت گل های زیبایی را روی کاپ کیک ها به وجود آورد به تصاویر زیر دقت کنید و از طرح های انجام شده نهایت استفاده را ببرید.

تززین زیبا کاپ کیک به شکل کاکتوس تزیین جذاب کاپ کیک تززین جذاب کاپ کیک به شکل گل

تزیین گل بر روی کیک های فنجانی        تزیین گل روی کاپ کیک کاپ کیک به شکل کاکتوس

امیدواریم از مشاهده مدل های متنوع و زیبای تزیین کاپ کیک لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم از دیگر طرح ها و ایده های جالب و جدید برای تزیین انواع کیک در بخش تزیین کیک دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید