آموزش تزیین سفره هفت سین شیک و زیبا با ایده های خلاقانه

1

آموزش تزیین سفره هفت سین جدید و متنوعی که در این مطلب قصد داریم معرفی نماییم کاملا به صورت خلاقانه و با استفاده از وسایل ساده چیده شده است و میتواند انتخاب مناسبی برای همه کسانی باشد که به دنبال جدیدترین ایده ها برای چیدن سفره هفت سین هستند. در ادامه با آموزش مرحله به مرحله و کلمل تزیین این سفره هفت سین خلاقانه و شیک همراه ما باشید و از ایده های مطرح شده نهایت استفاده را ببرید.

آموزش تزیین سفره هفت سین جدید و زیبا و چیدمان هفت سین :

همانطور که گفتیم در این مطلب قصد داریم به آموزش تزیین سفره هفت سین با روشی کاملا خلاقانه و ابداعی بپردازیم که با استفاده از آن می توانید متفاوت ترین سفره هفت سین را برای سال جدید داشته باشید. در چیدمان این سفره هفت سین از تنگ های شیشه ایی در سایز های مختلف به عنوان ظرف اصلی استفاده شده است و این تنگ ها بر روی مکعب های چوبی قرار گرفته است. در این طراحی سعی نموده ایم برای ایجاد تنوع سین های مورد نظر را بر روی تنگ ها قرار دهیم و همچنین برای اینکه ظروف خیلی ساده نباشد از گل های کریستالی برای تزیین آنها استفاده کرده ایم. در ادامه نمونه هایی از تزیین ظروف برای این سفره هفت سین را مشاهده می فرمایید.

آموزش تزیین سفره هفت سینتزیین سفره هفت سینسفره هفت سین جدیدآموزش تزیین سفره هفت سینتزیینات جدید هفت سین

برای ظرف سمنو از جام شیشه ایی ساده استفاده نموده ایم. تصاویر زیر تزیین جام با گل کریستالی برای هفت سین را نشان می دهند که در صورتی که تمایلی به استفاده از تنگ ها نداشته باشید می توانید از این مدل جام ها به جای تنگ در این چیدمان سفره هفت سین استفاده کنید.

تزیین سفره هفت سین جدیدتزیین جدید هفت سین

سبزه عید در خاک ژله ایی ایده جالب و متنوعی به عنوان مدل سبزه سفره هفت سین می باشد که در این چیدمان از آن استفاده نموده ایم و با سبز نمودن سبزه گندم در خاک ژله ایی و استفاده آن در سفره هفت سین نمایی خاص و ویژه به سفره بخشیده ایم.

چیدمان سفره هفت سین جدید

همانطور که مشاهده می فرمایید تم اصلی این مدل سفره هفت سین رنگ زرشکی است که برای به وجود آمدن آن از حریر شیشه ایی زرشکی و همچنین جاشمعی ها و وسایل تزیینی زرشکی استفاده شده است که هر یک زیبایی بخش سفره هفت سین جدید شما می باشند.

سفره هفت سین هفت سین 95

در ادامه تصویری از چیدمان کلی سفره هفت سین تزیین شده با این روش را مشاهده می فرمایید که می توانید با الگوبرداری از آن زیباترین چیدمان هفت سین را برای سال جدید داشته باشید و با استفاده از این آموزش تزیین سفره هفت سین و ایده های مطرح شده در آن هفت سین دلخواه و ایده آل خود را بچینید.

مدل هفت سین

یکی از پشنهادات جالب و قابل توجه برای زیباتر و متنوع تر شدن این مدل سفره هفت سین استفاده از لامپ های LED کوچک به رنگ دلخواه است که زینت بخش سفره هفت سین شما می باشد. در ادامه تصاویری از تزیینات سفره هفت سین با نور های قرمز و هماهنگ با سفره هفت سین را مشاهده می فرمایید.

تزیین سفره هفت سین زیباآموزش سفره هفت سینسفره هفت سین جدیدچیدمان هفت سین جدیدآموزش تزیین هفت سین

امیدواریم از آموزش تزیین سفره هفت سین خلاقانه و زیبا لذت برده باشید. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به بخش هفت سین سایت هنر در خانه از دیگر مطالب و مدل ها و همچنین آموزش های متنوع در رابطه با چیدمان و تزیینات هفت سین دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. نو عروس در

    قشنگ ترین و شیک ترین سفره هفت سین که تا حالا دیدم. واقعا تزیین هفت سین خیلی قشنگ و خلاقانه ایی داشتین. خیلی شیکه

یک نظر دهید