تزیین کیک تولد خانگی با ایده های جدید و خلاقانه

0

جدیدترین مدل های تزیین کیک تولد با ایده های خلاقانه و جالب را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با طرح های زیبا و متنوع تزیین کیک با روش های مختلف آشنا می شوید که هر یک از این مدل ها می توانند انتخاب مناسب و قابل توجهی برای شما باشند تا با الگوبردای از آنها بتوانید زیباترین تزیین کیک را برای مهمانی ها و جشن تولد های مختلف داشته باشید. در ادامه با مشاهده این مدل های زیبای تزیین کیک همراه ما باشید.

مدل های جدید تزیین کیک تولد با خامه و خمیر فوندانت در منزل :

روش ها و ایده های متنوع و زیبایی برای تزیین کیک تولد وجود دارد که اغلب ترجیح می دهیم ضمن مشاهده آنها، زیباترین و جذاب ترین مدل تزیین کیک جشن تولد را انتخاب نماییم. همانطور که گفتیم در این بخش می توایند تزیینات متنوع و زیبای کیک تولد را ملاحظه نمایید و با الگوبرداری از این تزیینات انجام شده، مناسب ترین و زیباترین تزیین کیک را داشته باشید.

تزیین کیک تولد با خامه :

استفاده از خامه برای تزیین کیک یکی از پرکاربردترین روش هاست که به راحتی انجام می گیرد و با استفاده از خامه فرم گرفته که از بازار خریداری نموده اید و یا در منزل تهیه کرده اید انجام می شود که برای این کار بهتر است خامه ها را به رنگ های مختلف در آورده تا کیک شما جذابیت بیشتری داشته باشد. تصاویر زیر نمونه هایی از انواع تزیین کیک با خامه را نشان می دهد که هر یک الگوی مناسبی برای تزیینات شما به حساب می آید.

تزیین کیک تولد

تزیین کیک با خامه

تزیین کیک جشن تولد

نزیین جدید کیک

تزیین کیک تولد با خمیر فوندانت :

استفاده از خمیر فوندانت می تواند ایده جالب و قابل توجهی برای تزیین انواع کیک باشد و با استفاده از آن طرح های زیبا و جذابی را روی کیک ایجاد نمایید. استفاده از خمیر فوندانت به راحتی انجام می گیرد اما نیاز به کمی دقت و حوصله دارید تا بتوانید فرم دلخواه را روی کیک ایجاد نمایید. کیک های زیر با خمیر فوندانت تزیین شده اند.

تزیین کیک با فوندانت

تزیین کیک جشن تولد

تزیین جدید کیک

تزیین کیک با خمیر فوندانت

تزیین کیک تولد با ژله :

استفاده از ژله می تواند ایده جالب و جذابی برای تزیین انواع مختلف کیک تولد باشد و با استفاده از آن تزیینات زیبا و جذابی داشته باشید و طرح های دلخواه را با برش های ژله روی کیک ایجاد نمایید. همچنین می توانید تمام سطح کیک را با ژله پوشش دهید و بعد به تزیین آن بپردازید. مدل های زیر چند نمونه تزیین کیک با ژله را نشان می دهند که با تهیه ژله می توانید این تزیینات زیبا را داشته باشید.

تزیین کیک جدید

تزیین کیک با ژله

کیک ژله ای

عکس تزیین کیک

تزیین کیک ساده :

همانطور که گفتیم روش های مختلفی برای تزیین کیک وجود  دارد که با توجه به مناسب و همینطور به دلخواه می توانید طرح و مدل موردنظر را انتخاب کنید. مدل های ساده تزیین کیک نیز ایده جالبی برای تزیین انواع کیک های خانگی خصوصا کیک اسفنجی است که در این بخش با چند مدل زیبا و جالب تزیین کیک ساده برای کیک های خانگی آشنا می شوید.

تزیین کیک خانگی

تزیین جدید کیک

تزیین کیک ساده

تزیین کیک تولد خانگی

تزیین کیک با میوه :

انواع مختلف میوه ها یکی از در دسترس ترین خوراکی ها برای تزیین کیک می باشند که به دلیل رنگ های زیبا و تنوع فراوان تزیین کیک های زیبایی را با انواع میوه ها و برش هایی از میو ه های مختلف میتوان انجام داد که در ادامه چند نمونه از آن را ملاحظه می فرمایید.

تزیین کیک جدید

تزیین کیک جشن تولد جدید

تزیین کیک با میوه

تزیین روی کیک تولد

تزیین کیک با شکلات :

استفاده از انواع شکلات خصوصا شکلات تخته ایی با رنگ های قهوه ایی و سفید ایده جالب و جذابی برای تزیین کیک می باشد که به راحتی می توان آن را انجام داد و از این طریق تزیین زیبایی داشت. تصاویر زیر چند نمونه تزیین کیک زیبا با انواع شکلات را نشان می دهند که هر یک ایده جالبی برای تزیین محسوب می شوند.

تزیین کیک با شکلات تخته ای

تزیین کیک تولد با شکلات

مدل تزیین کیک جدید

تزیین کیک

با جدیدترین طرح ها و مدل های تزیین کیک تولد آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها و طرح های زیبا و متنوع بتوانید بهترین و زیباترین تزیین کیک را داشته باشید. پیشنهاد میکنیم از دیگر مطالب و تزیینات مختلف و زیبا در بخش سفره آرایی دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید