ساخت کاردستی با مقوا با ایده های خلاقانه

0

ساخت کاردستی با مقوا های ساده و موج دار را به صورت مرحله به مرحله و با توضبحات کامل در این مطلب مشاهده می فرمایید که با استفاده از این آموزش می توانید به راحتی کاردستی زیبایی با مقوا برای کودکان تهیه نمایید. برای ساخت این کاردستی وسایل خاص و پیچیده ایی نیاز ندارید و همچنین می توان نحوه ساخت این کاردستی جالب را به کودکان نیز آموزش دهید. در ادامه با آموزش ساخت کاردستی تانک با مقوا برای کودکان همراه ما باشید.

آموزش ساخت کاردستی با مقوا برای کودکان :

ایده های مختلفی برای ساخت کاردستی با مقوا وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کاردستی های متنوع و زیبایی برای کودکان تهیه نمایید اما کاردستی که در این مطلب قصد داریم آموزش دهیم نوعی تانک مقوایی است که با مقواهای موج دار و ساده تهیه می شود که ایده خلاقانه و جالبی برای کاردستی کودکان محسوب می شود. در ادامه این آموزش جالب را ملاحظه نمایید.

برای ساخت این کاردستی ابتدا مقوا ها را به صورت نوارهای باریک یک سانتی متری برش بزنید. می توانی از تعداد رنگ دلخواه استفاده نمایید اما در اینجا از دو رنگ مقوای موج دار استفاده شده که به صورت نوارهای باریک درآمده است.

کاردستی با مقوا

حالا با نوارهای آبی رنگ هشت دایره بسازید. چهار تا از دایره ها قطر شش و چهار دایره دیگر داری قطر سه می باشند. و همانطور که در شکل زیر ملاحظه می فرمایید آنها را به صورت چهارتایی یعنی دو دایره بزرگ و دو دایره کوچک با نوارها سبز که قبلا برش زده اید به هم متصل کنید. و دورتا دور نوار پیچی کنید تا چرخ های تانک را تشکیل دهد. توجه داشته باشید که از این طرح دو عدد احتیاج دارید که با هشت دایره ایی که تهیه نمودید ساخته می شود.

ساخت کاردستی

کاردستی با مقوا برای کودکان

کاردستی خلاقانه با مقوا

در این مرحله از ساخت کاردستی با مقوا دو قطعه مقوا را در اندازه مناسب و دلخواه برای رو و زیر تانک برش بزنید و مطابق شکل قسمت هایی از ان را به اندازه یک و دو سانتیمتر علامت بزنید که از این محل ها مقوا تا می گردد.

کاردستی با مقوا

حالا چرخ های تانک را که از قبل اماده نموده اید روی مقوای زیری قرار دهید و به آن متصل کنید. مطابق تصویر این کار را انجام دهید تا فرم ظاهری کاردستی با مقوا شما شبیه به تانک شود.

آموزش کاردستی

از نوارهای مقوایی برای زیبایی بیشتر کاردستی استفاده نمایید. حال وقت آن رسیده است که قسمت روی تانک را هم متصل کنید و کاردستی خود را تکمیل نمایید.

ساخت کاردستی

در این مرحله از ساخت کاردستی با مقوا دایره ایی به قطر سی سانتیمتر فراهم آورید و مرکز آن را کمی گود نمایید و همچنین با استفاده از مقوای سبز رنگ لوله ایی برای قسمت بالایی تانک آماده کنید و به دایره متصل نمایید. توجه داشته باشید که باید کاردستی خلاقانه و زیبای شما مطابق تصویر تانک زیر شود.

ساخت کاردستی

ساخت کاردستی با مقوا

امیدواریم از مشاهده این آموزش لذت برده باشید و با استفاده از آن به ساخت کاردستی با مقوا با ایده های جدید و متنوع بپردازید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با مدل های متنوع انواع کاردستی و استفاده از آموزش های بیشتر به بخش کاردستی مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید