جعبه کادو شب یلدا با آموزش ساخت مرحله به مرحله

0

جعبه کادو شب یلدا با مدل ها و طرح های مختلف تهیه می گردد، یکی از این طرح های جالب و قابل توجه ساخت این جعبه کادو با نمد است که به راحتی تهیه می گردد و موارد استفاده زیادی نیز دارد. در این مطلب با آموزش ساخت نوع ساده جعبه و کیف برای شب یلدا در خدمت شما هستم و تلاش دارم از این طریق شما را با نحوه ساخت جعبه هدیه ایی مناسب و زیبا آشنا کنم. تا پایان همراه ما باشید.

ساخت جعبه کادو شب یلدا نمدی با الگو :

جعبه کادو شب یلدا که ساخت آن را در این مطلب برای شما در نظر گرفته ایم با نمد ساخته می شود و بیشتر شبیه به ساک دستی است که می توانید آن را در سایز های دلخواه تهیه کنید و برای هدیه های شب یلدا مورد استفاده قرار بدید. این مدل جعبه هدیه به راحتی ساخته میشه و نیاز به وسایل خاص و پیچیده ایی نداره که در ادامه اونها رو بهتون معرفی میکنم.

وسایل لازم برای ساخت جعبه کادو شب یلدا

برای تهیه این مدل جعبه کادو زیبا و جالب به مواد و وسایل زیر احتیاج دارید :

نمد در رنگ دلخواه

برگه سفید برای الگو

سوزن و نخ ابریشمی ضخیم

رنگ اکرلیک براق

جعبه کادو شب یلدا

ساخت جعبه کادو شب یلدا

برای ساخت جعبه کادو ابتدا الگوی مورد نظرتونو روی کاغذ بکشید و اونو برش بزنید.

جعبه کادو شب یلدا

الگو روروی پارچه نمدی منتقل کنید. در اینجا از پارچه نمدی با رنگ قرمز استفاده شده که با تزیینات شب یلدا هماهنگی داره اما شما می تونید از رنگ های دلخواه و زیبا استفاده کنید.

ساخت جعبه کادو

بعد از اینکه الگوها را روی نمد پیاده کردید و برش زدید، شروع به دوخت کنید و قسمت های مختلف ساک دستی رو به هم متصل کنید. البته می تونید از چسب هم استفاده کنید اما توجه داشته باشید که دوخت مقاوت خیلی بیشتری داره و کار شما مقاوم تر و زیباتر میشه.

ساخت جعبه کادو با نمد

در مرحله آخر با استفاده از رنگ اکرلیک طرح های دلخواه رو روی جعبه کادو پیاده کنید تا زیبایی بیشتری به جعبه ببخشه.

آموزش جعبه کادو

اینم نمونه تکمیل شده جعبه کادو مخصوص شب یلدا که می تونید اونو در سایزهای مختلف و در رنگ دلخواه تهیه کنید و مورد استفاده قرار بدید.

مدل جعبه کادو نمدی

امیدوارم از ساخت جعبه کادو شب یلدا لذت برده باشید و این جعبه زیبا و جالب را حتما تهیه نموده و مورد استفاده قرر دهید. پیشنهاد می کنم از دیگر مطالب و آموزش های هنر در خانه دیدن فرمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید