آموزش روبان دوزی گل بنفشه و مدل های روبان دوزی شیک و جدید

1

روبان دوزی گل بنفشه یکی از پرکاربردترین روبان دوزی ها است که در انواع مختلف سرویس ها، تزیین لباس های مختلف و تابلوهای روبان دوزی کاربرد دارد و با یادگیر آن می توانید استفاده های زیاد و قابل توجهی از آن ببرید. بر همین اساس در این مطلب به آموزش مرحله به مرحله این نوع روبان دوزی زیبا و متنوع می پردازیم و سعی داریم آن را به طور کامل آموزش دهیم. در ادامه مطلب با آموزش کامل و زیبای آن به صورت کامل و با تصاویر مراحل مختلف همراه ما باشید.

آموزش مرحله به مرحله روبان دوزی گل بنفشه با تصاویر :

روبان دوزی گل بنفشه یکی از زیباترین روبان ذوزی ها به حساب می آید. برای این مدل روبان دوزی  به سه روبان با رنگ های زرد، بنفش و سیاه نیاز دارید که عرض روبان ها به سایز گل بنفشه ایی که قصد دوخت آن را دارید بستگی دارد. برای شروع ابتدا از روبان زرد یک مربع با عرض و طول مساوی برش بزنید و آن را طوری از وسط تا بزنید که تشکیل یه مثلث دهد.

آموزش روبان دوزی گل بنفشه

سه گوشه مثل را به هم برسانید و جمع کنید و یک کوک بزنید. البته می توانید از چسب حرارتی نیز استفاده نمایید.

روبان دوزی جدید

مدل روبان دوزی

با روبان بنفش و مشکی نیز مثلث بسازید اما توجه داشته باشید که سایز مثلث مشکی کوچکتر باشد.

روبان دوزی

مثلت های بنفش و مشکی ر روی هم قرار داده و جمع کرده و کوک می زنیم.

هنر جدید روبان دوزی

در این مرحله از آموزش روبان دوزی از نخ قیطان برای وسط گل پرچم می سازیم و آن را به گلبرگ هایی که آماده کرده ایم متصل می کنیم. بریا پرچم گل بنفشه از مروارید نیز می توان استفاده نمود.

روبان دوزی

مدل گل بنفشه

با دو عدد گلبرگ رد و سه گلبرگ بنفش و سیاه یک گل بنفشه زیبا بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

گل بنفشه جدید

مشاهده فرمودید که روبان دوزی گل بنفشه بسار راحت و دلنشین است. با این سبک گل مدل های متنوع تابلو و سرویس های مختلف را می توانید تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه چند نمونه از موارد استفاده گل بنفشه را ملاحظه می فرمایید.

آموزش روبان دوزی

روبان دوزی گل بنفشه

گل بنفشه جدید

امیدواریم از روبان دوزی گل بنفشه لذت برده باشید و حتما این گل زیبا را تهیه و در تزیینات به کار ببرید. پیشنهاد می کنیم با مراجعه به بخش  روبان دوزی از دیگر مدل ها و آموزش های مفید و جالب استفاده نمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

  1. من این مدل گل و بلدم فقط باکاموا درست کردم اگر کنارهم بزاریمشون قشنگترهم میشن من دارم میرم درست کنم

یک نظر دهید