مدل های عروسک جورابی زیبا و جدید به همراه ایده های ساخت

1

ساخت عروسک جورابی ایده جالب و متنوعی برای تهیه انواع عروسک های زیبا و جدید است. از این سبک عروسک های جذاب می توان به عنوان دکوری و وسایل تزیینی هم استفاده نمود. در ادامه چند مدل از زیباترین عروسک های جورابی جدید را مشاهده می فرمایید که یک ایده جدید برای خلق عروسک های متفاوت است. تا پایان همراهم باشید.

عروسک جورابی جدید و زیبا:

ساخت عروسک جورابی با کمترین امکانات و خیلی راحت و سریع انجام می شود.برای ساخت این نوع عروسک همینطور که از اسمش پیداست، احتیاج به جوراب دارید. البته میشه با انواع پارچه هم درست کرد اما استفاده از جوراب باعث می شود کار سریع تر پیش رود و نما و ظاهر بهتری نیز داشته باشد. بعضی از عروسک ها با یک لنگه جوراب و برخی با دو جوراب تهیه می شوند. لازم نیست برای ساخت عروسک حتما جورابی که استفاده می کنید تازه باشد، میتونید جوراب هایی که دیگر کاربردی براتون نداره رو تمیز بشویید و اونها رو با کمک خلاقیت و ایتکار به عروسک های زیبا و جدیدی تبدیل کنید. در ادامه چند مدل عروسک زیبای ساخته شده از جوراب را مشاهده می فرمایید.

عروسک جورابی

ساخت عروسک با جوراب

عروسک با جوراب

عروسک با جوراب

عروسک با جوراب

عروسک با جوراب

عروسک سازی

عروسک جورابی

عروسک با جوراب

عروسک سازی با جوراب

عروسک سازی

عروسک سازی

عروسک سازی

ساخت عروسک جورابی کار راحت و ساده ایی است، در مطالب قبلی آموزش مرحله به مرحله ساخت این نوع عروسک را ارائه داده ایم. در صورت تمایل به مشاهده به بخش عروسک سازی با جوراب مراجعه فرمایید و از آموزش جامع و کامل ساخت عروسک با جوراب استفاده فرمایید. تصاویر زیر مربوط به مراحل ساخت چند نمونه عروسک با جوراب است که میتوانید از این طرح ها  و ایده ها نیز استفاده کنید.

عروسک سازی

عروسک سازی

عروسک سازی با جوراب

عروسک سازی

امیدوارم از مشاهده مدل های عروسک جورابی لذت برده باشید و با استفاده از این ایده ها، عروسک های زیبا و متنوعی تهیه فرمایید. برای مشاهده آموزش ها و مدل های بیشتر ساخت انواع عروسک طرح های متفاوت به بخش عروسک سازی مراجعه فرمایید و از مطالب متنوع و مختلف در زمینه ساخت انواع عروسک استفاده کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید