آموزش ساخت جامدادی پارچه ای زیبا و جدید با الگو

0

با نزدیک شدن به فصل شروع مدارس ساخت جامدادی رونق بیشتری پیدا کرده و اغلب مادرهای گرامی در تلاشند برای بچه های محصل و دانش آموزان جامدادی های زیبایی بسازند. آموزشی که امروز برای شما در نظر گرفتیم مربوط به دوخت جامدادی برای سنین مختلف است که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

نحوه ساخت جامدادی در منزل:

برای ساخت جامدادی با این روش به تکه ای پارچه احتیاج دارید که جنس آن کاملا سلیقه ایی است. در اینجا برای ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر از پارچه چرم استفاده شده است اما شما میتوانید از انواع پارچه با طرح های مختلف استفاده کنید و جامدادی های متنوع و زیبایی بسازید. برای ساخت این مدل جامدادی علاوه بر پارچه مناسب و زیپ در سایز دلخواه به ابزار خیاطی مثل نخ و سوزن و قیچی هم نیاز داریم.

ساخت جامدادی

بعد از آماده کردن وسایل مورد نیاز، چرم تهیه شده را در سایز مناسب برش بزنید. برای این نوع جامدادای به دو مستطیل چرمی نیاز داریم. بعد از برش پارچه را برعکس کنید و زیپ را به آن متصل کنید. دو طرف زیپ را به دو سر پارچه کوک بزنید و بعد از اطمینان از صحت کار، آن را با چرخ خیاطی بدوزید.

ساخت جامدادی

دوخت جامدادی

دوخت جامدادی

دوخت جامدادی

درست کردن جامدادی

بعد از دوخت زیپ، دو سر دیگر پارچه چرمی را به هم متصل گردانید و بقیه دوخت جامدادی را با چرخ خیاطی ادامه دهید.

جامدادی پارچه ای

جامدادی چرمی

جامدادی پارچه ای

جامدادی

در این مرحله ساخت جامدادی شما به پایان می رسد و جامدادی دلخواه و مورد علاقه خود را خواهید داشت. همینطور که مشاهده فرمودید این نوع جامدادی خیلی راحت و سریع تهیه می شود و با همه سادگی، زیبایی خاص خود را دارد. البته شما با کمی خلاقیت و ابتکار میتوانید با کمک این روش و از پارچه های مختلف جامدادی های زیبا و متنوعی بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

جامدادی پارچه ای

دوخت جامدادی

امیدواریم از آموزش ساخت جامدادی لذت برده باشید و حتما این وسیله زیبا و کاربردی را تهیه فرمایید. پیشنهاد میکنم از بقیه مطالب ما در بخش خیاطی دیدن فرمایید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

امکان نظر دادن بسته شده است.