مدل های جدید و زیبای تزیین وسایل بله برون و جشن نامزدی

1

تزیین وسایل بله برون برای همه تازه عروس ها با اهمیت و زیباست، البته رسم و رسومات هر منطقه و خانواده و همچنین نوع هدایای بله برون در انجام این تزیینات تاثیر زیادی داره، امروز به معرفی چند مدل از شیک ترین و جدیدترین مدل های تزیینات بله برون می پردازیم ک هدر ادامه میتوانید این تصاویر زیبا را مشاهده کنید.

عکس های جدید تزیین وسایل بله برون :

با مشاهده تصاویر و عکس های جدید و زیبای تزیین وسایل بله برون میتوانید ایده های خوب و مناسبی برای انجام انواع تزیینات بگیرید و تک تک وسایل و هدایای بله برون را به بهترین شکل تزیین کنید. در ادامه به معرفی هدایا و نحوه تزیین آنها می پردازیم.

تزیین قرآن عروس:

یکی از خرید های مرسوم و همچنین هدایای باارزش و مهم برای عروس خانم قرآن است که اغلب آن را با گل و روبان تزیین میکنند و داخل سبد برای عروس خانم هدیه می آورند.

تزیین وسایل بله برون

تزیین وسایل بله برون

تزیین جا حلقه ای عروس:

در بیشتر مناطق شب بله برون حلقه عروس و یا انگشتری به عنوان نشان و هدیه برای عروس خانم می آورند که اغلب داخل جاحلقه ایی زیبایی قرار گرفته. میتوانید این جاحلقه ایی را خودتان بسازید و آن را به شکل های مختلف تزیین کنید.

تزیینات بله برون

تزیینات بله برون

Bride decorations (5)

وسایل بله برون

تزیین کله قند:

یکی از سنت های زیبا همراه داشتن کله قند برای شب بله برون است که در بعضی از شهرها در همان شب طی مراسم قند شکنی، بزرگترهای فامیل قندی که خانواده داماد آورده اند را می شکنند و تقسیم میکنند. این کله قند را با نور و گل و روبان به زیبایی میتوان تزیین کرد.

وسایل بله برون

تزیین دفتر بله برون:

دفتر بله برونی دفتری است که در شب بله برون در آن صورتی از قرار های بین عروس و داماد نوشته می شود و امضا می شود. این دفترهای مخصوص را میتوان از کتابفروشی ها تهیه کنید و به شکل های مختلف تزیین کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

تزیینات بله برون

دفتر بله برون

تزیین وسایل بله برون :

لباس و پارچه پیراهنی و چادری از هدایای مرسوم و لازم برای شب بله برون است که اغلب آن را به شکل های مختلف و داخل سبد یا روی پایه تزیین می کنند و برای عروس هدیه می برند.

تزیین هدایای عروس

تزیین پارچه بله برون

تزیین پارچه بله برون

تزیین خریدهای عروس:

کلیه خریدها و وسایلی که برای عروس خانم تهیه شده است را می توان در جعبه های هدیه و همچنین سبد های مخصوص این کار چید و تزیین کرد. در ادامه چند عکی زیبا از این سبک تزیینات را مشاهده میکنید.

تزیین خرید های عروس

تزیین پارچه بله برون

تزیین وسایل عروس

تزیین وسایل عروس

تزیین وسایل عروس

تزیین وسایل عروس

تزیین وسایل عروس

تزیین خرید های عروس

امیدوارم مدل های تزیین وسایل بله برون که مشاهده نمودید مورد پسند واقع شده باشد و از هر یک ایده های جالب و مفیدی گرفته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر از تزیینات مربوط به عروس خانم به بخش جهیزیه عروس مراجعه کنید. موفق باشید

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید