آموزش میوه آرایی و تزئین میوه

7

میوه آرایی و تزئین انواع میوه ها از هنرهاییه که همه خانمها خیلی بهش علاقه دارن و برای بیشتر مراسم و جشن ها و حتی مهمونیهای کوچیک از این هنر فوق العاده زیبا استفاده میکنن. میدونم که همه شما دوستهای خوبم میوه آرایی رو خیلی خوب یاد دارین و با سلیقه خوبی که دارین همیشه بهترین کارها رو ارائه میدین. من امروز فقط چند تا پیشنهاد براتون دارم که امیدوارم ایده های جالبی برای میوه آرایی بهتون بده. همراهم باشین.

ایده هایی جدید و زیبا برای میوه آرایی در منزل:

اولین میوه ایی که انتخاب کردم طالبیه. طالبی از اون دسته میوه هاییه که به خاطر نرم بودن خیلی راحت برش میخوره و میتونین میوه آرایی خیلی زیبایی باهاش داشته باشین. همچنین میتونین طالبی رو اونطور که میخواین برش بدین و برای تزئینش هم از میوه های رنگی ریز استفاده کنین.

آموزش میوه آرایی آموزش میوه آرایی آموزش میوه آرایی

هندونه بعد از برش تبدیل به یه میوه چند رنگ میشه به همین خاطر پای ثابت همه میوه آرایی هاس. میشه روی هندونه رو حکاکی کرد و طرح های زیبایی رو روش به صورت برجسته درآورد. میوه آرایی با هندونه خیلی زیبا و دلنشینه.

آموزش میوه آراییآموزش میوه آراییآموزش میوه آرایی

از هندونه میشه به شکلهای مختلف دیگه هم استفاده کرد.مثلا میشه از تکه های هندونه ماهی های خیلی خوشگلی در آورد یا داخل هندونه رو خالی کرد و اونو به شکل یه سبد زیبا درآورد و برای میوه آرایی سبدمونو پر از میوه های رنگی و ریز کنیم.

آموزش میوه آرایی

آموزش میوه آرایی

آموزش میوه آرایی

تصویری که میبینین مربوط به حکاکی روی سیب به شکل گل و میوه آرایی سیب به وسیله دو تا ظرفه، که کار خیلی قشنگی شده.

آموزش میوه آرایی

اگه قراره واستون مهمون بیاد و ترجیح میدین دور هم بشینین و میوه بخورین و از کنار هم بودن لذت ببرین پیشنهاد میکنم قبل از اومدن مهمونها میوه ها رو خرد کنین و تو یه ظرف کنار هم بچینین. این روش میوه آرایی بهتون کمک میکنه که علاوه بر زیبا و متنوع بودن کارتون از طعم دلنشین میوه ها هم لذت ببرین.

آموزش میوه آراییآموزش میوه آراییآموزش میوه آرایی

اینم چند نمونه میوه آرایی با روشهای مختلف که امیدوارم خوشتون بیاد و ازش ایده های خوبی بگیرین.

آموزش میوه آراییآموزش میوه آراییآموزش میوه آرایی

راستی اگه میخواین میوه آرایی تون به روش بالا باشه فراموش نکنین که باید خیارها رو بعد از برش دادن چند ساعتی توی ظرف آب بذارین تا شبیه به گل شه و زیباتر به نظر بیاد. موفق باشین.

اشتراک گذاری

۷ دیدگاه

یک نظر دهید