تزیین بستنی برای مهمان با روش های شیک و لاکچری

2

سرو بستنی در مهمانی ها در روزهای گرم تابستان یکی از بهترین ایده هاست، حال چه بهترین که این پذیرایی به شکلی زیبا و شیک انجام شود. روش های مختلفی برای تزیین بستنی پذیرایی وجود دارد که کمک می کند بتوانید پذیرایی فوق العاده ایی داشته باشید که ما قصد داریم در این مقاله تعدادی از بهترین و شیک ترین ایده ها در این زمینه را معرفی نماییم.

ایده های تزیین بستنی با میوه و ژله

بستنی یکی از دسرهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که انتخاب خوبی در تمام طول سال و خصوصا روزهای گرم فصل بهار و تابستان برای پذیرایی از مهمان می باشد. برای سرو این دسر خوشمزه بهتر است با روش هایی برای دیزاین آن آشنا شوید تا آن را به بهترین شکل سرو نمایید. برای این کار همانند تزیین دسر های مختلف می توان از انواع میوه خصوصا موز و توت فرنگی، شکلات های متنوع، ژله، بیسکوییت، ویفر و… استفاده نمود.

تزیین بستنی

تزیین بستنی

تزیین بستنی

تزیین بستنی

تزیین دسر

تزیین دسر

تزیین دسر

برای دیزاین ظرف بستنی بهتر است از قبل تعیین کنید که می خواهید از چه خوراکی هایی و به چه شکل استفاده نمایید و تا حد امکان آنها را برش بزنید و آماده نمایید و بعد از کشیدن بستنی در ظرف و قبل از اینکه دمای محیط باعث باز شدن بستنی شود آن را دیزاین نمایید. از دیگر ایده های جالب در این زمینه تزیین یخ است که می توانید آن را از قبل انجام دهید و روی ظرف بستنی قرار دهید تا علاوه بر زیبایی، به حفظ دمای آن کمک کند.

طرز تهیه بستنی

طرز تهیه بستنی

طرز تهیه بستنی

سفره آرایی

با تعدادی از ایده های جالب برای تزیین بستنی سنتی و اسکوپی آشنا شدید، همانطور که مشاهده نمودید روش های متنوع و ساده و در عین حال شیک و جذاب وجود دارد که با کمک آنها می توانید بهترین سرو بستنی را داشته باشید، تنها کافیست از تمام هنر و خلاقیت خود در این زمینه استفاده نمایید.

طرز تهیه بستنی

طرز تهیه بستنی

طرز تهیه بستنی

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

همانطور که ملاحظه نمودید روش های متعددی برای دیزاین بستنی وجود دارد که با توجه به شرایط موجود شما می توانید بهترین دیزاین را انتخاب و اجرا نمایید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

  1. عااااااااااااااااالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووودن
    ممنون

یک نظر دهید