آموزش گلسازی با روبان و ساخت گل رز با روبان پارچه ای

4

گلسازی با روبان پارچه ای و ساتن یکی از کارهای فوق العاده زیباس که کاربردهای زیادی هم داره و با ساخت گل های روبانی میتونید انواع تزیینات رو انجام بدید. گلسازی از هنر های خیلی زیباس که همیشه و همه وقت ممکنه بهش احتیاج پیدا کنید. با این آموزش زیبا و جدید در ادامه مطلب همراهم باشید.

گلسازی با روبان پارچه ای و ساتن:

با آموزش گلسازی با روبان در خدمتتون هستم و ساخت گل رز با روبان های پارچه ایی رو بهتون آموزش میدم که برای انواع تزیینات مثل تابلوهای گل، سرویس آشپزخانه و حتی کار روی لباس میتونه استفاده شه. برای ساخت این گل رز زیبا شما به مقداری روبان ساتن با عرض پنج سانتی متر احتیاج دارید که قبل از شروع کار لازمه روبان رو در ابعاد پنج در ده برش بزنید. چهارده تا از این برش ها یه گل رز زیبا رو میسازه. البته برای غنچه گل و گلهای کوچکتر تعداد کمتری احتیاج دارید. برای شروع قسمت بالای روبان رو تا بزنید و دو تا بست کوچیک بزنید تا فیکس شه.

گلسازی با روبان

حالا دو طرف روبان رو مثل شکل به قسمت پایین بدوزید.

گلسازی با روبان

خب حالا نخ رو بکشید تا دوختتون جمع شه و شکل گلبرگ گل رز ایجاد شه. همه گلبرگ ها رو به همین صورت در بیارید.

گلسازی با روبان

تو این مرحله از گلسازی با روبان میریم سراغ پیچیدن گل، برای اینکار گلبرگ مرکزی رو بیشتر جمع میکنیم و گلبرگ های دیگه رو به صورت تک تک اطرافش قرار میدیم و بعد از گذاشتن هر گلبرگ قسمت پایین گل رو نخ میپیچیم تا فرم اصلی گل رز ما ایجاد شه.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

ساخت گل روبانی

خب دوستای گل اینم گل رز که با روبان های ساتن درست کردیم و شما میتونید اونو در رنگ های دلخواه تهیه کنید.

ساخت گل روبانی

ساخت گل روبانی

امیدوارم آموزش گلسازی با روبان براتون مفید بوده باشه و حتما این گل زیبا رو تهیه کنید. راستی دوستای گل سری به بقبه مطالب و آموزش ها در بخش گلسازی بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید