آموزش ساخت جعبه کادو با الگو + نحوه تزیین جعبه کادو

3

ساخت جعبه کادو با الگو از هنرهای پرکاربرده که علاوه بر مصرف شخصی میتونه منبع درآمد هم باشه. امروز با ساخت چند مدل جعبه کادو زیبا و جدید با الگو در خدمت شما دوستان هنردوست هستم و سعی دارم شما رو با یه آموزش جدید و زیبا آشنا کنم. با ادامه مطلب همراهم باشید.

نحوه ساخت جعبه کادو با الگو و عکس مراحل ساخت:

برای ساخت جعبه کادو با الگو اولین اقدام تهیه الگو مناسب برای ساخت جعبه س. میتونید از الگوهایی که در ادامه میبینید استفاده کنید و اونها رو در سایز دلخواه پرینت بگیرید و روی مقوا یا کاغذ مورد نظرتون پیاده کنید. و اطرافش رو برش بزنید و الگو رو دربیارید و از محل ها نقطه چین و خطوط مشخص شده تا بزنید و قسمتهای لازم رو با چسب به هم چسبونید تا جعبه کادو شما تکمیل و آماده شه و بعد روی جعبه رو به دلخواه با انواع روبان ها و وسایل تزیینی تزیین کنید تا کار شما قشنگ تر و جذاب تر شه.

ساخت جعبه کادو با الگو

ساخت جعبه کادو با الگو

ساخت جعبه کادو با الگو

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

جعبه کادو

در ادامه ساخت چند مدل جعبه کادو جدید و زیبا رو میبینید که با برش های خیلی ساده و راحت آماده شده. شما میتونید با توجه به سایز هدیه و نوع اون هر کدوم از این جعبه ها رو با هنر دست خودتون بسازید و ازش نهایت استفاده رو ببرید و اونو به کسی که دوسش دارید تقدیم کنید.

جعبه کادو

جعبه کادو

جعبه کادو

ساخت جعبه کادو با الگو کار خیلی راحتیه، شما بعد از ساخت چند مدل جعبه کادو میتونید به راحتی الگوی مورد نظرتونو خودتون بکشید و اون جعبه کادو دلخواه رو به شکلی که دوست دارید آماده و تزیین کنید.

جعبه کادو

جعبه کادو

خب دوستهای هنرمند امیدوارم از ساخت جعبه کادو با الگو خوشتون اومده باشه و ایده های خوبی برای این کار جالب و دوست داشتنی گرفته باشید. حتما سری به بقیه مطالب و آموزش های مربوط به ساخت انواع جعبه ها و مدل های مختلف تزیین هدایا در بخش جعبه هدیه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

یک نظر دهید