تزیین میوه و عکس های میوه آرایی جدید و زیبا

0

تزیین میوه های مختلف و انواع میوه آرایی ها کاربرد زیادی برای مجالس و مهمانی ها داره و با کمک تزیین و چیدمان میوه ها میتونید ذوق، سلیقه و هنرتونو به همه نشون بدید. امروز با چند مدل جدید و زیبا از تزیینات انواع میوه ها در خدمتتون هستم، با این مدل های زیبا و متفاوت همراهم باشید.

مدل های زیبای تزیین میوه:

با مشاهده مدل های مختلف انواع تزیین میوه های جدید میتونید ایده های خوبی برای میوه آرایی و تزیینات برای مهمانی ها و مجالس بگیرید و با انجام این تزیینات زیبا همه  رو غافلگیر کنید. انجام این کارهای هنری علاوه بر زیبایی بخشیدن به میز و پذیرایی، نشون دهنده هنر دستهای شماس و به مهمانها نشون میدیدن که براشون ارزش قائلید و زمان میزارید. از این مدل های تزیین میوه که در ادامه میبینید میتونید برای سفره عقد و تزیین میز جشن تولد هم استفاده کنید.

تزیین میوه

تزیین میوه

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

خب دوستان گل در ادامه چند مدل میوه آرایی زیبا میبینید که روی هندوانه انجام شده و از این نوع تزیینات برای شب یلدا و مهمانی های مختلف میشه استفاده کرد. فقط توجه داشته باشید که حتما هندوانه ایی که برای اینکار انتخاب میکنید دارای مغز سفت و قرمز باشه. نرم بودن مغز هندوانه باعث میشه کار شما خراب شه و اگه رنگش به اندازه کافی قرمز نباشه جلوه جالبی نداره.

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

میوه آرایی

عکس میوه آرایی

عکس میوه آرایی

عکس میوه آرایی

اینم چند مدل میوه آرایی دیگه که با انواع میوه ها انجام شده و میتونید ایده های خوبی برای انواع تزیینات ازشون بگیرید و ظرف میوه و یا میز پذیرایی تون رو با این مدل های متفاوت و جالب زیباتر کنید.

عکس میوه آرایی

عکس میوه آرایی

عکس میوه آرایی

عکس میوه آرایی

عکس میوه آرایی

امیدوارم ایده های خوبی برای تزیین میوه گرفته باشید و بهترین و زیباترین تزیینات رو انجام بدین و از هنرتون نهایت لذت رو ببرید. دوستهای هنرمند برای مشاهده مدل های بیشتر و آشنایی با اموزش های مربوطه حتما سری به بخش میوه آرایی هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید