مدل موی عروس جدید و زیبا و مدل های جدید آرایش عروس

2

مدل موی عروس و نحوه آرایش برای همه عروس خانم ها اهمیت داره. انتخاب یک مدل موی جدید و زیبا نقش زیادی در ظاهر عروس خانم داره. پس به هیچ وجه از مدل موهای جدید و مناسب غافل نشید و با دقت بهترین رو انتخاب کنید. در ادامه با چند مدل موی جدید و فوق العاده زیبا در خدمتتون هستم. همراهم باشید.

مدل موی عروس ۲۰۱۵ :

با چند مدل موی عروس خیلی زیبا و متفاوت در خدمتتون هستم و تلاش میکنم مدل های جدید مو و آرایش عروس رو بهتون معرفی کنم تا عروس خانمهای عزیز بهترین و مناسب ترین انتخاب رو برای جشن ازدواج شون داشته باشند. در ادامه شما چند مدل مو جدید و زیبا رو میبینید که به صورت کاملا جمع درست شده و شما میتونید این مدل های زیبا رو انتخاب کنید و از آرایشگرتون بخواین مدل موی شما هم به اینصورت باشه.

مدل موی عروس

مدل موی عروس

مدل موی عروس

مدل موی عروس

فقط توجه داشته باشید که موقع انتخاب مدل مو حتما به یقه لباس عروس تون و همینطور فرم صورت و بدنتون توجه کنید چون علاوه بر زیبایی مدل مو، اینکه اون مدل با صورت شما هماهنگی داشته باشه هم نقش زیادی در متفاوت و زیبا بودن شما داره. پس سعی کنید مدلی انتخاب کنید که از هر لحاظ مناسب تون باشه.

مدل مو

مدل مو

مدل مو

مدل مو

مدل مو

در ادامه چند مدل موی عروس باز و نیمه باز رو میبینید که میتونید اونها رو انتخاب کنید و برای جشن عروسیتون ازشون استفاده کنید. فقط خانمهای گل توجه داشته باشید که رنگ مو هم تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی مدل مو داره. پس سعی کنید علاوه بر به روز و مد بودن رنگ موتون به هماهنگی اون با مدل مویی که انتخاب کردید هم توجه کنید تا مثل همیشه تک و زیبا باشید.

مدل موی عروس

مدل مو

مدل مو

مدل مو

مدل مو

مدل مو

امیدوارم این چند مدل موی عروس که براتون گذاشتم مورد پسندتون واقع شده باشه و انتخاب خوبی برای جشن تون داشته باشید. دوستهای گل حتما سری به بقیه مطالب و مدل های هنر در خانه بزنید و از دیدنشون لذت ببرید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

  1. به نظر من هر چقدر آرایش عروس ساده تر باشه و شلوغ نباشه و آرایش به سبک اروپایی انجام شه از همه مدل ها بهتر و شیک تره .

یک نظر دهید