مدل های جدید و زیبای چیدمان و تزیین سفره هفت سین

0

چیدن سفره هفت سین برای شروع سال نو از سنت های زیبای ما ایرانی هاس که این چیدن و تزیینات بین خانم های خونه از اهمیت زیادی برخورداره. اگه شما هم میخواید یک سفره هفت سین زیبا و شیک بچینید حتما در ادامه مطلب همراهم باشید و مدل های هفت سین زیبا و جدید که براتون گذاشتم مشاهده کنید.

سفره هفت سین و مدل های مختلف تزیین انواع هفت سین:

سفره هفت سین رو میشه با مدل های مختلف و زیبایی چید که این بستگی به سلیقه و شرایط هر فرد داره و میشه با توجه به فضای خونه و امکاناتی که داریم سفره مناسب رو انتخاب کنیم و اونو به بهترین شکل تزیین کنیم. اولین نکته ایی که در این چیدمان باید بهش توجه کرد انتخاب ظروف مناسب برای هفت سینه، شما میتونید ظرف های مورد نظرتونو به بهترین شکل تزیین کنید و از اونها در چیدمان سفره استفاده کنید. انتخاب رنگ مناسب هم نقش زیادی در زیبایی و تزیین سفره داره و کمک میکنه هفت سین ما جلوه ایی خاص و زیبا داشته باشه. به این مدل های هفت سین توجه کنید.

هفت سین

سفره هفت سین

سفره هفت سین

سفره هفت سین

سفره هفت سین

سفره هفت سین

دوستان گلم برای داشتن یک سفره هفت سین زیبا و شیک حتما به این نکته توجه کنید که بهتره از وسایل ست و هماهنگ استفاده کنید تا هفت سین شما زیباتر شه. حتی اگه وسایلی که در دسترس دارید با هم ست نیستن میتونید خیلی راحت اونها رو با وسایل تزیینی مثل روبان و انواع گل به یک شکل تزیین کنید تا یک هفت سین شیک و زیبا داشته باشید.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

خب دوستای مهربونم امیدوارم ایده های خوبی برای تزیین سفره هفت سین گرفته باشید و یک چیدمان هفت سین شیک و متفاوت برای سال جدید داشته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر حتما سری به هفت سین هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش و عیدتون مبارک

اشتراک گذاری

یک نظر دهید