مدل سبزه عید نوروز زیبا و جدید برای سفره هفت سین

1

مدل سبزه نقش زیادی در چیدمان سفره هفت سین داره و به خاطر رنگ سبزش نمای زیادی داره از این رو پیشنهاد میکنم قبل از گذاشتن بذر برای سبزه حتما مدل های سبزه رو که در ادامه مطلب براتون گذاشتم مشاهده کنید تا ایده های خوبی در این زمینه بگیرید. همراهم باشید.

مدل سبزه هقت سین:

انتخاب یک مدل سبزه زیبا و متفاوت میتونه کمک زیادی برای زیباتر شدن سفره هفت سین کنه و به این صورت یک چیدمان سفره زیبا داشته باشیم. اولین نکته ایی که باید برای سبزه عید نوروز در نظر گرفت انتخاب بذر مناسب برای سبزه س. شما با توجه به زمانی که دارید میتونید بذر مناسب رو انتخاب کنید، بزارید خیس بخوره و بعد اونو در ظرف مناسب بریزید تا سبز کنه. دوستهای گلم قبلا آموزش سبزه گذاشتن رو براتون گذاشتم که الان میتونید با مراجعه به نحوه سبز کردن سبزه این آموزش کامل و مفید رو ببینید. خب در ادامه چند مدل سبزه ساده و زیبا رو براتون میذارم که سبز کردنشون خیلی راحته.

مدل سبزه

مدل سبزه

مدل سبزه

مدل سبزه

سبزه عید

اینم چند مدل دیگه از انواع سبزه که شما میتونید اونو با توجه به نوع ظروف هفت سین و همینطور چیدمان سفره هفت سین تون انتخاب و آماده کنید و سر سفره هفت سین از هنر و سلیقه خودتون لذت ببرید، چون همگی میدونیم که گذاشتن سبزه با دست خودمون و آب دادن به اون و همینطور شاهد رشد سبزه عید بودن لذت خیلی زیادی داره.

سبزه عید

سبزه عید

سبزه عید

سبزه عید

سبزه عید

سبزه عید

سبزه عید

سبزه عید

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل سبزه ها که امروز براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه و ایده های خوبی برای تزیین سبزه عید نوروز و همینطور چیدمان سفره هفت سین گرفته باشید. برای مشاهده مدل های بیشتر هفت سین و همینطور نحوه چیدن سفره و آموزش های مربوط به هفت سیت حتما سری به هفت سین هنر در خانه بزنید و ایده های خوبی بگیرید. سال خوبی داشته باشید و عیدتون هم پیشاپیش مبارک

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید