جدیدترین مدل های سفره هفت سین با ایده های جالب و زیبا

0

تزیین سفره هفت سین با مشاهده مدل های جدید و زیبا تا حدودی راحت تر میشه و شما میتونید یک سفره هفت سین زیبا و شیک برای سال جدید بچینید و اینطوری هنر و سلیقه تون رو به همه نشون بدید. امروز با چند دل زیبا و شیک و ایده هایی جالب برای چیدن هفت سین در خدمتتون هستم. همراهم باشید.

تصاویر سفره هفت سین ۹۴:

انتخاب یک مدل هفت سین زیبا و جدید کمک زیادی برای داشتن بهترین چیدمان میکنه و باعث میشه بهترین تزیینات رو داشته باشیم. علاوه بر چیدمان کلی سفره میتونید تک تک سین ها رو با روش های مختلف و زیبا تزیین کنید که اینکار باعث میشه تنوع و زیبایی بیشتری در سفره شما ایجاد شه. اولین نکته برای چیدن سفره انتخاب ظروف مناسبه که شما میتونید این ظروف رو به صورت آماده از بازار بگیرید و یا خودتون توی خونه با روش ها و وسایل مختلف تزیین کنید و یه سری ظرف خیلی قشنگ داشته باشید.

هفت سین

7 سین

7 سین

7 سین

7 سین

در ادامه چند مدل سفره هفت سین زیبا میبینید که میتونید برای چیدن سفره خودتون ایده های خوبی از اونها بگیرید و تزیینات زیبایی داشته باشید. دوستهای خوبم موقع چیدن سفره علاوه بر سین ها و تزیین اونها، وسایل دیگه مثل تنگ ماهی، آینه شمعدان و تخم مرغ رنگی ها رو فراموش نکنید و سعی کنید هر کدوم رو در جای مناسب سفره قرار بدید.

7 سین

7 سین

7 سین

7 سین

7 سین

7 سین

7 سین

7 سین

اینم دو مدل دیگه که خیلی زیبا و متفاوتن و میتونید از این نوع چیدمان هم استفاده کنید و یک سفره جالب و شیک داشته باشید. راستی دوستان حتما به رنگ سفره و تزیینات اجزا توجه کنید، این هماهنگی باعث زیبایی بیشتر میشه.

7 سین

7 سین

خب دوستهای گلم امیدوارم ایده های خوبی برای تزیین و چیدمان سفره هفت سین گرفته باشید و بهترین انتخاب رو داشته باشین. برای مشاهده مدل های بیشتر و همینطور انواع آموزش ها در این زمینه حتما سری به اینجا بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید