رنگ سال ۲۰۱۵ و ایده هایی برای داشتن بهترین ها با این رنگ

0

طبق اعلام شرکت پنتون رنگ سال ۲۰۱۵ تعیین شد و رنگ عنابی (شرابی خاکی)  را به عنوان رنگ سال اعلام کرد. با توجه به قوی بودن این رنگ می توان در طیف های مختلف از آن استفاده کرد. از این رنگ هم به عنوان رنگ پایه و هم به عنوان یک رنگ مکمل قوی می توان استفاده کرد. با مشاهده مدل های زیبا به رنگ سال ۲۰۱۵ ذر ادامه مطلب همراهم باشید.

بهترین انتخاب ها با رنگ سال ۲۰۱۵:

رنگ عنابی به عنوان رنگ سال ۲۰۱۵ تعیین شده و از آنجا که ریشه این رنگ شبیه به قرمز-قهوه ای است که در طبیعت وجود دارد و حس زمین و طبیعت را القا می کند و میتوان از آن به عنوان رنگ مو و لباس و همینطور دکوراسیون استفاده کرد. علاوه بر رنگ عنابی، رنگ های زرشکی و شرابی هم به عنوان رنگ های پرطرفدار برای سال ۲۰۱۵ تعیین شدن. در این میان خانم ها به دنبال جدیدترین و زیباترین مدل های لباس با این رنگ می باشند که امروز تصمیم داریم در دنیای مد شما رو با این مدل های زیبا و جذاب آشنا کنیم تا انتخاب بهترین ها برای شما راحت تر شه. اینم چند مدل لباس زنانه زیبا با رنگ سال که میتونه انتخاب مناسبی براتون باشه.

رنگ سال 2015

رنگ سال 2015

رنگ سال 2015

رنگ سال

رنگ سال

رنگ سال

در ادامه چند مدل کیف و کفش زیبا رو با رنگ عنابی میبینید که علاوه بر زیبایی و جذابیت میتونن همراه خوبی برای شما در سال ۲۰۱۵ باشند.

رنگ سال

رنگ سال

رنگ سال

رنگ سال

رنگ سال

رنگ سال

از این رنگ زیبا و جالب میشه به عنوان بند ساعت هم استفاده کرد و یک ساغت شیک و به روز و متفاوت داشت. چرم هایی با رنگ عنابی زیبایی خاص خودشونو دارن و میتونن به مد روز بودن و جذاب بودن شما کمک زیادی کنند.

رنگ سال

رنگ سال

خب دوستان عزیز امیدوارم این مدل های زیبا که با رنگ سال ۲۰۱۵ تهیه شدن مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشند. برای مشاهده مدل های بیشتر و مطالب جالب تر حتما سری به مد و زیبایی بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید