آموزش دوخت کوسن چند تکه زیبا و جدید با روشی ساده

0

با آموزش دوخت کوسن با روشی ساده و زیبا در خدمتتون هستم و سعی دارم شما رو با نحوه دوخت یک مدل کوسن چند تکه زیبا و جدید آشنا کنم تا اونو توی خونه و به راحتی بدوزید و ازش نهایت استفاده رو ببرید. با این آموزش زیبا و جالب و عکس های مرحله به مرحله دوخت کوسن در ادامه مطلب همراهم باشید.

آموزش دوخت کوسن جدید + تصاویر مرحله به مرحله:

امروز با آموزش دوخت کوسن چند تکه همراه شما دوستهای خوبم هستم، برای دوخت این نوع کوسن زیبا و جدید شما به پارچه طرحدار احتیاج دارید. انتخاب طرح و رنگ پارچه کاملا سلیقه ایه و شما میتونید با توجه به فضایی که قراره کوسن رو اونجا قرار بدید و همینطور دکور اونجا طرح و رنگ پارچه مناسب برای کوسن رو انتخاب کنید. برای دوخت این نوع کوسن بهتره از پارچه هایی با طرح های هندسی استفاده شه تا نمای بهتری داشته باشه. اولین قدم برای دوخت کوسن برش پارچه س. برای این مدل باید شش تا مثلث یک اندازه دربیارید. برای زیباتر شدن کار بهتره پارچه رو طوری برش بدید که سه تا مثلث یک طرح و رنگ و سه مثلث دیگه رنگ شون شبیه به هم باشه.

آموزش دوخت کوسن

تکه های مثلثی رو به صورت یک در میان کنار هم قرار بدید طوری که یک شش ضلعی بسازه و اونها رو با سوزن ته گرد به هم متصل کنید و وقتی از مرتب بودن کار اطمینان پیدا کردید شروع به دوخت کوسن کنید و به وسیله چرخ خیاطی تکه ها رو به هم متصل کنید.

آموزش دوخت کوسن

دوخت کوسن

مرحله بعدی آماده کردن قسمت پشت کوسنه که به صورت یک تکه و شش ضلعی درمیاد. بعد از آماده کردن پشت کار و اتصال دو تکه به هم از یک شکاف کوچک داخل کوسن رو پر از پشم شیشه یا پنبه کنید و در انتها قسمت شکاف رو با دست بدوزید.

دوخت کوسن

دوخت کوسن

برای زیبایی بیشتر کوسن یک دکمه درشت وسط کار قرار بدید. خب دوستان اینم نمونه تکمیل شده کوسن که شما میتونید اونو در طرح و رنگ دلخواه تهیه کنید.

دوخت کوسن

دوخت کوسن

امیدوارم از آموزش دوخت کوسن خوشتون اومده باشه و حتما این کوسن زیبا رو توی خونه و با تکه پارچه هایی که دارید بدوزید و مورد استفاده قرار بدید. حتما سری به بقیه آموزش های هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید