تزیین و نقاشی روی ظروف هفت سین سفالی با مدل های جدید

0

انتخاب ظروف هفت سین زیبا و تزیین اونها به بهترین شکل نقش زیادی در زیبایی سفره هفت سین داره و کمک میکنه یه سفره خیلی زیبا بچینیم. امروز چند تا پیشنهاد عالی برای کسانی دارم که تصمیم دارند برای سفره هفت سین از ظروف سفالی استفاده کنند. با این آموزش زیبا و متفاوت در ادامه مطلب همراهم باشید.

چیدمان زیبای ظروف هفت سین سفالی:

برای تزیین ظروف هفت سین سفالی روش ها و مدل های زیادی وجود داره که البته اولین قدم برای اینکار رنگ آمیزی و نقاشی مناسب روی این ظروفه. در آموزش های قبلی نحوه صحیح نقاشی روی سفال رو آموزش دادم که با مراجعه به اینجا میتونید این اموزش رو به صوت مرحله به مرحله و کامل ببینید. ظروف سفالی رو به سلیقه خودتون و به رنگ دلخواه و مناسب با فضایی که میخواین هفت سین رو بچینید رنگ آمیزی کنید. میتونید از طرح های مختلف هم برای نقاشی روی ظروف استفاده کنید.

هفت سین

ظروف هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

دوست های گلم توجه داشته باشید که حتما لازم نیست تمام ظروف هفت سین شبیه به هم باشن، شما میتونید ظروف مختلف رو خریداری کنید و همه اونها رو به یک شکل رنگ بزنید این تنوع باعث میشه یک سفره هفت سین متفاوت و زیبا داشته باشید. راستی سعی کنید از رنگ های شاد و جذاب برای رنگ آمیزی سفال ها استفاده کنید تا سفره تون زیباتر شه.

هفت سین

ظروف هفت سین

هفت سین

اینم چند مدل دیگه از چیدمان هفت سین که با استفاده از ظروف سفالی یک سفره هفت سین زیبا و متفاوت چیده شده که شما دوستهای گلم میتونید ایده های خوبی ازش بگیرید.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

امیدوارم تونسته باشم شما رو با مدل های مختلف ظروف هفت سین سفالی و نحوه تزیین اونها آشنا کنم تا هفت سینی زیبا و متفاوت بچینید. دوستهای گلم برای آشنایی با مدل های بیشتر و همینطور اموزش های مختلف در مورد چیدن هفت سین حتما سری به بخش هفت سین هنر در خانه بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید