مدل هفت سین ۹۴ و نحوه تزیین سفره هفت سین

0

خانم های هنرمند این روزا به دنبال مدل هفت سین جدید و زیبا هستن تا بهترین چیدمان سفره هفت سین رو برای نوروز ۹۴ داشته باشن. به همین خاطر من امروز با چند مدل زیبا و جدید از سفره های هفت سین در خدمت شما دوستان گلم هستم. با این امید که بتونم در این زمینه کمکی بهتون کنم. با ادامه مطلب همراهم باشید.

مدل هفت سین های جدید و زیبا:

 مشاهده مدل هفت سین های مختلف کمک میکنه تا ایده های خوبی برای تزیین و چیدمان سفره هفت سین بگیریم تا بتونیم برای نوروز ۹۴ یه هفت سین خیلی زیبا و متفاوت بچینیم. در ادامه انواع مختلف هفت سین های جدید و زیبا رو میبینید که مطمئنا برای چیدن سفره هفت سین بهتون کمک میکنه.

هفت سین

مدل هفت سین

مدل هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین هایی که به صورت طبقه ایی چیده میشن طرفدارهای خیلی زیادی دارند و البته هر کسی اونو یه جوری میچینه و از هر مدل رومیزی که بخواد استفاده میکنه که در این بین از انواع ساتن و حریر هم خیلی استفاده میشه که زیبایی خاصی به میز میده.

مدل هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

علاوه بر میز و چیدمان کلی هفت سین، انتخاب ظروف مناسب و تزیین اونها هم نقش زیادی در زیبایی هفت سین شما داره، پس حتما به این نکته توجه کنید. دوستای گلم سعی کنید علاوه بر میز و ظروف حتما به تزیین سین های هفت سین هم بپردازید که این کار باعث جلوه بیشتر هفت سین شما میشه.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

هفت سین

اینم چند مدل هفت سین دیگه، که مطمئنا خوشتون میاد و میتونید از این مدل های زیبا نهایت استفاده رو ببرید و ایده های خوبی بگیرید و یه هفت سین متفاوت داشته باشید.

هفت سین

هفت سین

هفت سین

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل هفت سین ها که امروز براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه. برای مشاهده مدل های بیشتر و همچنین اموزش های مربوط به چیدن سفره هفت سین حتما سری به هفت سین بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید