مدل های جدید لباس نامزدی و بله برون برای شیک پوشان

0

همه دختر خانمهای جوان دوست دارن لباس نامزدی شون شیک و متفاوت باشه و به دنبال جدیدترین مدل ها هستن. امروز با چند مدل از لباس های نامزدی و بله برون زیبا در خدمت شما دوستهای گلم هستم تا علاوه بر آشنا کردن شما دوستان با این مدل ها، کمکی در جهت انتخاب بهتر کرده باشم. در ادامه مطلب همراهم باشید.

شیک ترین مدل های لباس نامزدی و بله برون:

اغلب خانم ها لباس های بلند رو به عنوان لباس نامزدی قبول دارن و ترجیح میدن برای جشن نامزدی و بله برون از لباس های بلند و به اصطلاح لباس های پرنسسی استفاده کنند. برای انتخاب لباس مناسب اولین نکته ایی که باید بهش توجه کنید تناسب لباس با هیکل شماس، برای هر فردی یه نوع لباس مناسبه که میتونه با توجه به ظاهرش اونو انتخاب کنه. رنگ لباس هم نقش زیادی در انتخاب داره. اغلب ترجیح میدم از رنگ های مدروز و پرطرفدارتر استفاده کنیم، رنگ قرمز و رنگهایی که به این رنگ نزدیک هستن اغلب برای جشن نامزدی پیشنهاد میشن که علاوه بر زیبایی و جذابیت تنوع زیادی هم دارن. در ادامه چند مدل مختلف از لباس های بلند و کوتاه نامزدی مناسب با همه سلیقه ها رو میبینید.

لباس نامزدی

لباس نامزدی

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

لباس نامزدی

لباس نامزدی

رنگ های سرد و روشن هم از رنگ های پرطرفدار و زیبا برای لباس نامزدی هستند که شما میتونید اونها رو همینطور که در تصاویر زیر میبینید ست کنید و از داشتن یک ست زیبا و متفاوت لذت ببرید.

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

خب دوستهای گلم لباسهای طرحدار هم طرفدارهای خودشو داره، اگه خیلی لاغر هستید سعی کنید از لباس های طرحدار استفاده کنید که باعث میشن هیکل شما مناسب تر به نظر بیاد.

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی

امیدوارم از این مدل های لباس نامزدی و بله برون خوشتون اومده باشه و برای جشن تون بهترین انتخاب رو داشته باشید. دوستان برای مشاهده مدل بیشتر به بخش مد و زیبایی مراجعه کنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

یک نظر دهید