تزیین غذا با انواع خوراکی ها + جدیدترین عکس ها

3

برای همه خانم های کدبانو و با سلیقه تزیین غذا و سفرا آرایی اهمیت خیلی زیادی داره و اغلب تلاش دارن بهترین تزیینات غذا رو برای جمع های خودمونی و مهمانی ها داشته باشن. امروز با چند مدل زیبا و جدید از انواع تزیین غذای ایرانی در خدمت شما دوستهای گلم هستم تا در این زمینه بهتون کمک کنم. با ادامه مطلب همراهم باشید.

جدیدترین روشها برای تزیین غذا های ایرانی:

یکی از آداب قشنگ ما ایرانیها مهمانی دادن و پذیرایی از مهمان هاس که در این بین تزیین غذا و سفره آرایی اهمیت خیلی زیادی خصوصا برای خانم ها داره. انواع تزیینات غذا علاوه بر زیبایی سفره و برانگیختن اشتها نشون دهنده سلیقه و هنر خانم خونه س، پس از کنار این قضیه راحت نگذرید و همه تلاشتون رو برای داشتن یک غذای زیبا و همچنین سفره ایی قشنگ و متفاوت داشته باشید. در ادامه چند مدل از جدیدترین مدل های تزیینات غذا رو میبینید که میتونید اونها رو به راحتی انجام بدید و نگران پذیرایی از مهمان های عزیز نباشید.

سفره آرایی

تزیین غذا

تزیین غذا

تزیین غذا

تزیین غذا

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آراییسفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

دوستهای خوبم برای راحتی کار و سریع تر انجام شدن پذیرایی میتونید قبل از اومدن مهمان ها یه سری از کارها رو انجام بدید مثل آماده کردن و تهیه مواد غذایی که قراره برای تزیین غذا ازش استفاده کنید. اینطوری موقع کشیدن غذا میتونید با خیال راحت و خیلی سریع تزیینات و سفره آرایی رو به بهترین شکل انجام بدید و با رضایت کامل از هنر زیبا و سلیقه تون یه میز غذای دلنشین و قشنگ بچینید.

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

سفره آرایی

خب دوستان گلم امیدوارم از این عکس های جدید و متفاوت ایده های خوبی برای تزیین غذا و سفره آرایی گرفته باشید و مثل همیشه پذیرایی تون عالی و زیبا باشه. برای مشاهده تصاویر بیشتر و همینطور آشنایی با انواع آموزش های سفره آرایی و تزیین غذای ایرانی به بخش سفره آرایی مراجعه کنید. لحظه هاتون زیبا و سرشار از شادی.

اشتراک گذاری

۳ دیدگاه

یک نظر دهید