آموزش ساخت کاردستی با پارچه

5

ساخت کاردستی با پارچه مدل های مختلفی داره که هر کس با توجه به نیازش و همینطور وسایلی که داره یکی از این مدل ها رو انتخاب و مشغول به ساختنش میشه. منم امروز با اموزش ساخت یکی از این مدل های زیبای کاردستی در خدمت شما دوستهای گلم هستم با این امید که خوشتون بیاد. در ادامه مطلب با نحوه ساخت این کاردستی زیبا همراهم باشید.

نحوه ساخت کاردستی با پارچه:

 برای ساخت این نوع کاردستی با پارچه شما میتونید از تکه پارچه هایی که توی خونه دارید و یا لباس های قدیمی که دیگه براتون کاربردی نداره استفاده کنید، علاوه بر پارچه دو تکه کارتن هم لازم دارید. برای شروع ساخت کاردستی پارچه ها رو برش بزنید. عرض پارچه حدود دو یا سه سانتیمتر باشه خوبه، برای طولش هم فرقی نداره و بستگی به اعاد لباس یا پارچه تون داره. بعد از اینکه همه پارچه ها رو برش زدید کارتنی رو که دارید یه شکلی که در تصویر زیر میبینید برش بدید برای این کاردستی دو تکه کارتن کافیه.

کاردستی با پارچه

کاردستی با پارچه

یکی از برش های پارچه رو مطابق تصویر پایین روی کارتن قرار بدید و بعد اونو با دست نگه دارید و شروع کنید به پیچیدن بقیه پارچه های برش زده بر روی کارتن.

کاردستی

کاردستی

خب در این مرحله از ساخت کاردستی با پارچه بعد از اینکه تمام سطح کارتن رو با پارچه پوشاندید، خیلی آروم و با احتیاط به کمک یک قیچی بالای اونو دور تا دور برش بزنید.

کاردستی

کاردستی

حالا وقتشه که کارتن ها رو ازش جدا کنید تا کاردستی تون تکمیل تر شه. فقط توجه داشته باشید که بعد از جدا کردن کارتن ها اون پارچه ایی که اول از همه روی کارتن قرار دادید  و جهتش با بقیه پارچه ها فرق داره رو بکشید و بعد گره بزنید.

کاردستی

کاردستی ما آماده س، میتونید اونو با پارچه های مختلف و رنگ های زیبا درست کنید و ازش برای تزئین منزل و یا به عنوان دکوری استفاده کنید.

کاردستی

کاردستی

خب دوستهای گلم امیدوارم از این مدل کاردستی با پارچه خوشتون اومده باشه و حتما اونو توی خونه درست کنید. راستی عزیزان برای مشاهده کاردستی های مختلف و نحوه ساختشون حتما سری به کاردستی بزنید.

اشتراک گذاری

۵ دیدگاه

یک نظر دهید