نحوه دوخت کیف لوازم آرایش ساده و زیبا

4

برای همه خانم ها مهمه که نحوه دوخت کیف لوازم آرایش رو یاد بگیرند و وقتهایی که به این نوع کیف احتیاج دارن خودشون اقدام به دوخت این نوع کیف زیبا و پرکاربرد کنن و خیلی راحت صاحب یه کیف لوازم آرایشی زیبا و مطابق با سلیقه و نیازشون شن. با این آموزش ساده و کاربردی در ادامه مطلب همراهم باشید.

آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف لوازم آرایش:

با این اموزش زیبا و راحت شما میتونید به راحتی دوخت کیف لوازم آرایش رو توی خونه و با امکانات خیلی کم انجام بدید و به کیف زیبا و متناسب با وسایلتون داشته باشید. برای دوختن این کیف فقط به مقداری پارچه و یک زیپ احتیاج دارید، میتونید از دو نوع پارچه یکی برای استری و یک هم برای روی کیف استفاده کنید. اینطوری کار شما بهتر و مقاوم تر میشه.

دوخت کیف لوازم آرایش

برای شروع دوخت کیف دو تا پارچه رو روی هم قرار بدید و اونها رو به هم متصل کنید و زیپ رو مطابق شکل به قسمت بالای کیف بدوزید.

دوخت کیف

برای دوخت زیپ به دو سر پارچه و نحوه اتصال پارچه ها به هم به تصاویر پایین خوب دقت کنید تا دوخت کیف لوازم آرایش شما خیلی مرتب و زیبا انجام شه و شما صاحب یک کیف مناسب و جالب شید.

دوخت کیف

دوخت کیف

دوستان خوبم برای سایز کیف لوازم آرایش هم بهتره به نیازتون توجه کنید و مناسب به نیازتون پارچه رو برش بدید تا کیف تون در سایز و اندازه دلخواهتون تهیه شه.

دوخت کیف

اینم نمونه تکمیل شده کیف لوازم آرایش که بعد از برگردوندن کیف دوخته شده به این شکل دراومده.

دوخت کیف

دوخت کیف

دوخت کیف لوازم آرایش

خب دوستهای گلم امیدوارم از این نوع دوخت کیف لوازم آرایش خوشتون اومده باشه و حتما اونو برای خودتون و اطرافیان تهیه کنید. راستی برای مشاهده و اشنایی با انواع مدل کیف ها و نحوه دوخت اونها سری به اینجا بزنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

یک نظر دهید