جدیدترین و شیک ترین مدل های لباس عروس ۲۰۱۵

1

به همه عروس خانم هایی که  دوست دارن شیک و جذاب باشن این مدل های لباس عروس ۲۰۱۵ رو پیشنهاد میکنم. با این امید که از این مدل های شیک و به روز خوشتون بیاد و بهترین انتخاب رو برای جشن عروسیتون داشته باشید. همراهم باشین.

مدل لباس عروس ۲۰۱۵:

مدل های زیاد و متفاوتی از لباس عروس ۲۰۱۵ توی مزون ها و بازار وجود داره که اغلب هم زیبا و جذاب هستن ولی انتخاب لباسی که از همه نظر برازنده و مناسب باشه خیلی سخته واز اونجا که انتخاب این لباس برای همه عروس خانم ها خیلی اهمیت داره کار رو سخت تر کرده.  امروز با جمع آوری چند مدل لباس زیبا و جدید سعی دارم برای انتخاب لباس عروس مناسب کمک تون کنم.

لباس عروس

لباس عروس

اگه خیلی لاغر هستین و دلتون میخواد روز عروسی لاغریتون به چشم نیاد و تا حدودی پرتر به نظر بیاید این مدل های لباس عروس رو بهتون پیشنهاد میکنم و مطمئنم از انتخابشون پشیمان نمیشد.

لباس عروس

لباس عروس

لباس عروس

این مدل ها هم مناسب کسانیه که بالا تنه درشت دارن و یا تا حدودی چاق هستن و میخوان لاغرترو ظریف تر به نظر بیان.

لباس عروس

لباس عروس

لباس عروس

راستی دوستهای خوبم موقع انتخاب لباس عروس ۲۰۱۵ به رنگش توجه زیادی کنید. درسته مد و به روز بودن نقش زیادی در انتخاب رنگ داره ولی توجه کنید که رنگش به پوستتون هم بیاد و با آرایش تون هماهنگی داشته باشه.

لباس عروس

لباس عروس

بعد از انتخاب لباس تون زمان کافی برای انتخاب کیف و کفش هم بذارید و بهترین ها رو انتخاب کنید. همینطور که میدونید کیف و کفش عروس نقش زیادی در ظاهر و همینطور جلوه بیشتر لباس داره پس موقع خریدش همه جوانب رو در نظر بگیرید.

لباس عروس

لباس عروس

لباس عروس

خب دوستای گلم امیدوارم از این مدل های لباس عروس ۲۰۱۵ خوشتون اومده باشه و بهترین انتخاب رو داشته باشید و جذاب ترین عروس سال شوید. راستی سری هم به بقیه مطالب هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید