چندین مدل بافتنی دخترانه و پسرانه زیبا و جدید

1

همه مامان های مهربون و هنرمند این روزها به دنبال مدل بافتنی دخترانه و پسرانه واسه کوچولوهای نازشون هستن و سعی میکنن بهترین و زیباترین مدل ها رو انتخاب کنن. برای کمک به این عزیزان امروز با جند مدل بافتنی زیبا و جدید برای بچه های دوست داشتنی در خدمت شما دوستهای خوبم هستم، با این امید که مورد پسندتون باشه و بهترین انتخاب رو داشته باشید. همراهم باشین.

جدیدترین و شیک ترین مدل بافتنی دخترانه و پسرانه:

با شروع سرما همگی به دنبال مدل بافتنی دخترانه و پسرانه جدید هستیم تا بهترین ها رو برای کوچولوهامون تهیه کنیم، خصوصا مامانهای هنرمند که میخوان خودشون دست به میل و کاموا شن و اونچه که بهترینه برای بچه های نازشون ببافن. همینطور که گفتم امروز با چند مدل بافتنی خیلی زیبا و متفاوت برای بچه های ناز در خدمتتون هستم. اولین مدل دو تا کلاه ناز و شیک برای بچه های دوست داشتنیه که از مدل های جدید انتخاب شده.

مدل بافتنی دخترانه

اینم چند مدل بافتنی زیبا و شیک برای کوچولوترها و نوزادهای عزیز که یه موقع خدایی نکرده تو این هوای سرد سرما نخورن و همینطور شیک پوش و مرتب هم باشن. شما میتونید با بافت جوراب شلواری و پاپوش برای دخترها و کلاه و جوراب برای آقا پسرهای کوچولو نمای قشنگ تری به لباس بافتشون بدید.

مدل بافتنی دخترانه

مدل بافتنی دخترانه

این خانم کوچولو دوست داشته لباسش با لباس عروسکش ست شه و مامان مهربونش زحمت بافتشو کشیده، شما هم میتونید برای خوشحال کردن کوچولوهای نازتون اینکارو انجام بدید و مطمئن باشید که حتما از این مدل لباس بافتنی خوشش میاد.

مدل بافتنی دخترانه

خب اینم چند مدل بافتنی دخترانه خیلی ناز و خوشگل که بهتون پیشنهاد میکنم حتما یکی از این بافتنی ها رو برای دخترهای نازتون ببافید.

مدل بافتنی دخترانه

مدل بافتنی دخترانه

مدل بافتنی دخترانه

مدل بافتنی دخترانه

حالا بریم سراغ مدل بافتنی برای پسرهای کوچولو که قراره مامان هاشون زحمت بکش و یه لباس بافتنی خوشگل و شیک براشون ببافن.

مدل بافتنی دخترانه

مدل بافتنی دخترانه

خب دوستهای خوبم امیدوارم از این مدل بافتنی دخترانه و پسرانه که امروز براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه و از این مدل ها بهترین استفاده رو ببرید. راستی سری هم به بقیه مطالب هنر در خانه بزنید. لحظه های پاییزی تون خوش

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید