با بطری خالی نوشابه و آب معدنی کاردستی های جالب بسازید

45

امروز تصمیم دارم ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی را یاد بدم تا بتونید بدون هزینه و با بطری های خالی که دارید وسایل جدید و جالبی درست کنید و از هنر و سلیقه تون بهترین استفاده رو ببرید و از این ایده ها در تزیین منزل و به عنوان دکوری استفاده کنید. اگر شما نیز تعدادی بطری بدون استفاده دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آموزش ساخت کاردستی با بطری:

درست کردن این مدل کاردستی همچون کاردستی با چوب، وسایل دور ریختنی، سی دی خراب و… بدون هزینه س و کار خیلی راحتیه، شما میتونید توی خونه و با کمی چسب وسایل و کاردستی های زیبایی بسازید و از آنها نهایت استفاده رو ببرید. یکی از این وسایل که توی خونه کاربرد زیادی هم داره ساخت گلدان با بطری پلاستیکی است که به راحتی با یک بطری خالی و سی دی درست میشه و با یه اسپری طلایی یا نقره ایی زیباییش کامل میشه.

کاردستی با بطری

اینم چند نمونه خلاقیت با بطری دیگه که با بطری های خالی و یه کم هنر و خلاقیت ساخته میشه و همه جای خونه میتونید از این کاردستی ها استفاده کنید و همچنین به عنوان کاردستی کودکانه مورد استفاده قرار دهید.

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

همچنین میتونید با بطری های سفید و سبز رنگ و به کمک کمی فوم یا کاغذ یه گل زیبا درست کنید.

کاردستی با بطری

البته میتونید گلبرگ هایی که درآوردین رو رنگ بزنید و یه گل متفاوت و زیبا داشته باشید.

کاردستی با بطری

دیدید انجام این ایده ها، چقدر راحت و متفاوته؟ خب حالا دو تا بطری بیارید و با قسمت انتهای اونها یه سیب پلاستیکی زیبا به شکل زیر درست کنید.

کاردستی با بطری

حالا با بطری های خالی و کمی هم هنر نقاشی و خلاقیت چند تا جاقلمی زیبا درست کنید و اونها رو توی خونه و هر جا که دوست دارید قرار بدین و وسایل ریز رو داخلش بذارید.

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

یکی از کاربرد های بطری خالی استفاده از پلاستیک اونه. چند تا بطری در رنگ های مختلف تهیه کنید و از دیواره اونها چند تا برگ دربیارید و لبه های اونو با هویه بسوزونید و به وسیله سیم به هم متصل کنید و یه لوستر زیبا درست کنید.

کاردستی با بطری

اینم یه جاشمعی زیبا که به راحتی با بطری ساخته میشه.

کاردستی با بطری

همینطور که در تصاویر زیر میبینید کاردستی های ساخته شده با انواع بطری پلاستیکی تنوع زیادی دارند و میتونید توی خونه و به راحتی هر کدوم از کاردستی های زیر رو بسازید.

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

خلاقیت با بطری های بی استفاده

همانطور که دیدید وسایل جالب و مختلفی می توان ساخت و این کار تنوع بسیار بالایی دارد که به ذوق هنری شما بستگی دارد، بدین منظور از خلاقیت و ابتکار خود استفاده نمایید و سعی کنید با ساده ترین وسایل و مواد اولیه اقدام به ساختن کاردستی های جذاب و دیدنی نمایید. تصاویر زیر نمونه های زیبایی از خلاقیت با بطری های بی مصرف می باشند که می توانید با ایده گرفتن از آنها زیباترین کاردستی ها را ساخت.

کاردستی با بطری ساخت کلبه با بطری کاردستی خلاقانه با بطری ساخت گلدان با بطری کاردستی جدید با بطری خالی ساخت قلک با بطری خالی کاردستی جالب با بطری خلاقیت با بطری آب معدنی ساخت هواپیما با بطری کاردستی جدید کودکانه

دیدید که به راحتی می توانید با بطری خالی نوشابه و آب معدنی وسایل زیبایی بسازید و از آنها در تزیینات منزل و یا به عنوان دکوری نیز استفاده نمایید. این مدل کاردستی های خلاقانه می تواند به بچه ها نیز نحوه استفاده از وسایل دور ریختنی و بی مصرف را نشان دهد و مطمئنا آموزش مفیدی برای آنان خواهد بود.

اشتراک گذاری

۴۵ دیدگاه

  1. کار با بطری که اگر دور بریزیم ۵۰۰ هزار سال طول میکشد که به طبیعت برگرده عالی بود و بسیار خلاقانه از شما صمیمانه تشکر میکنم دوستار طبیعت

  2. واقعا” دستتون درد نکنه خیلی بزرگوارید که هنرتون رو خالصانه در اختیار همه میزارین . همشیه سبز باشید.

  3. بسیار زیبا زیبا زیبا زیبا زیبا زیبا زیبا زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  4. خیلی خوب بودن
    فوق العاده بود
    تبریک میگم ب فکر و خلاقیتت
    لطفا کارهای جدیدتون رو اگه فرصت دارید ایمیل کنید واسم
    خسته نباشید

یک نظر دهید