آموزش مرحله ایی دوخت کیف موبایل با پارچه

1

خیلی از ماها دوست داریم دوخت کیف موبایل رو یاد بگیریم و هرموقع دلمون خواست برای خودمون و اطرافیانمون یه کیف موبایل ناز و دوست داشتنی بدوزیم. امروز با آموزش دوخت کیف موبایل عروسکی در خدمت شما دوستهای خوبم هستم، با این امید که بتونیم بعد از این پست کیف های قشنگی بدوزیم. همراهم باشید.

نحوه دوخت کیف موبایل عروسکی:

برای دوخت کیف موبایل پارچه ایی همینطور که از اسمش پیداس شما به مقداری پارچه احتیاج دارید. در اینجا و برای این نوع کیف موبایل از دو نوع پارچه یکی خال خالی و یکی هم ساده به رنگ کرمی استفاده شده. البته یه تکه خیلی کوچیک هم پارچه سفید برای بینی عروسک احتیاج دارید. به جزء اینها میتونید از پارچه هایی که توی خونه دارید برای آستری کیف استفاده کنید. راستی دو تکه باریک ابر یا پشم شیشه هم لازم دارید.

اولین قدم برای شروع کار برش زدن پارچه هاس. از پارچه طرحدار دو تا مستطیل و از پارچه ساده هم دو تا نیم دایره دربیارید. حالا از هرکدوم از پارچه ها چهارتا نیم دایره کوچیک واسه گوش ها و دستهای عروسکمون دربیارید.

دوخت کیف موبایل

حالا قسمت پایین پارچه طرحدار و مستطیلی رو به شکل زیر بدوزید. اینکار به مرتبی دوخت کیف موبایل شما کمک زیادی میکنه.

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل

نیم دایره های ریز رو به هم متصل کنید و دستهای عروسک رو بین پارچه طرح دار و ساده قرار بدید و اونها رو به هم متصل کنید. برای پشت کیف فقط دو نوع پارچه به هم متصل میشن.

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل

حالا بینی عروسک رو بهش متصل کنید و برای چشم ها و سایر خطوط صورت از نخ مشکی استفاده کنید. البته برای اجزا صورت میتونید از هنر نقاشی روی پارچه هم استفاده کنید.

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل

خب دوستهای خوبم تو این مرحله از دوخت کیف باید از پشم شیشه و آستری استفاده کنیم و اونها رو به کار اصلی متصل کنید و بعد پارچه ایی رو که از قبل برای پشت کار آماده کردید به هم وصل کنید. فقط توجه داشته باشید که تو این مرحله گوش های عروسک رو هم بین کار قرار بدید.

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل ما با همین سرعت و سادگی به پایان رسید. امیدوارم خوشتون اومده باشه و حتما توی خونه و با تکه پارچه هایی که دارید کیف موبایل های زیبایی برای خودتون و خونوادتون تهیه کنید.

دوخت کیف موبایل

دوخت کیف موبایل

با این امید که این آموزش مورد قبول شما دوستهای خوبم قرار گرفته باشه، ازتون میخوام ضمن اینکه نظرتون رو در مورد این آموزش برام میذارید، حتما سری هم به بقیه آموزش های هنر در خانه بزنید. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید