دوخت ساک پارچه ایی برای جای وسایل

4

دوخت ساک پارچه ایی بهمون کمک میکنه که بتونیم وسایل ریز اتاق خواب و آشپزخونه رو به راحتی جمع کنیم و موقعی که بهشون نیاز داریم خیلی راحت و بی دردسر اونها رو دم دست داشته باشیم و ازشون استفاده کنیم. این ساک موارد استفاده خیلی زیادی داره و امروز بهتون یاد میدم که چطوری اونو خیلی راحت بدوزید. همراهم باشید.

نحوه دوخت ساک دستی + تصاویر:

برای دوخت ساک پارچه ایی همینطور که از اسمش پیداس شما به مقدار کمی پارچه احتیاج دارید که بهتره از دو طرح و رنگ مجزا باشه ولی توجه کنید که این پارچه ها کنار هم ترکیب قشنگی بسازن.برای شروع دوخت این نوع ساک دو پارچه رو به شکل مربع برش بزنید. و لبه های اونو مرتب بدوزید و به هم متصل کنید.

دوخت ساک

دوخت ساک

دوخت ساک

حالا پارچه تون رو از وسط تا بزنید طوری که به شکل یک مثلث در بیاد و مربعی مثل شکل زیر روی اون بکشید.

دوخت ساک

دوخت ساک

تو این مرحله از دوخت ساک باید لبه های کار رو مطابق شکل های زیر تا بزنید. برای اینکار به ترکیب پارچه ها و رنگ اون توجه کنید. اینطوری راحت تر و درست تا میزنید و کار شما بهتر پیش میره و مطمئنا ساک زیبایی خواخید داشت.

دوخت ساک

دوخت ساک

دوخت ساک

دوخت ساک

دو طرف ساک به شکل جیب در میاد که میتونید روی اون برای زیبایی کار دکمه بدوزید.

دوخت ساک

دوخت ساک

موقع دوخت کیف و انواع ساک به پارچه روی کار و آستری توجه کنید اینکار باعث میشه کار شما زیباتر و مرتب تر شه.

دوخت ساک

دوخت ساک

بعد از اینکه همه قسمت های مشخص شده رو تا زدید و اونها رو به هم متصل کردید برای قسمت بالای بالا ساک از نخ قیطان استفاده کنید و اونو طوری رد کنید که با کشیده شدنش فرم ساک کاملا تغییر کنه و به راحتی باز و بسته شه.

دوخت ساک

دوخت ساک

بعد از اتمام دوخت ساک میتونین روی اونو مثل همه کیف ها و یا جا وسیله ایی ها هر طور که خودتون دوست دارین تزیین کنید که در اینجا از گلهای رنگی پارچه ایی استفاده شده.

دوخت ساک

دوخت ساک

خب دوستهای خوبم امیدوارم از دوخت ساک پارچه ایی خوشتون اومده باشه و این وسیله پرکاربرد رو برای خودتون آماده کنید و توی منزل ازش استفاده کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۴ دیدگاه

    • سلام عارفه جان. اگه توجه کنی تو عکس پنجم یه مربع با خودکار کشیده شده. با تا زدن قسمت های اضافه شکل مربع تکمیل میشه. موفق باشی دوست خوبم

یک نظر دهید