آموزش مرحله به مرحله گلسازی با کاغذ کشی

12

ساخت گل و گلسازی روش های متفاوتی داره، هر نوع گل بسته به شکل و جنسی که داره یه جور ساخته میشه. امروز تصمیم دارم گلسازی با کاغذ کشی و ساخت نوعی  گل رز خیلی زیبا و متفاوت رو بهتون یاد بدم که مطمئنا خوشتون میاد. اگه شما هم از طرفدارهای گل های مصنوعی و ساخت اون هستین این آموزش زیبا و متفاوت رو از دست ندین و تا پایان همراهم باشید.

گلسازی آسان و زیبا با کاغذ کشی:

برای گلسازی با کاغذ کشی و ساخت این نوع  گل رز شما به سه رنگ کاغذکشی احتیاج دارین که در اینجا از رنگ های صورتی کمرنگ و پررنگ و سبز استفاده شده، بقیه وسایلی که لازم دارید شامل: ساقه رز که میتونین از خرازی ها تهیه کنید، چسب حرارتی و نخ.

گلسازی

در مرحله اول ازساخت گل رز از کاغذ صورتی پررنگ تر استفاده کنید و اونو مطابق شکل زیر برش بزنید وتا کنید و سرش رو با دست چین بدین. یعد گلبرگ ها رو یه وسیله نخ به هم بپیچید. یه پلاستیک کوچیک مثل پوست شکلات رو به ساقه متصل کنید و اونو در مرکز گلبرگ هایی که پیچیدین قرار بدین طوری که دیده نشه.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

حالا گلبرگ های دیگه رو هم در بیارید و سر اونها رو یا یه چوب یا خودکار حالت بدین و با چسب حرارتی اونو به اطراف مرکز گلی که اول آماده کردین بچسبونید.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

توی این مرحله از گلسازی بهتره بریم سراغ کاغذکشی روشن تر و با اون گلبرگ های درشت تر دربیارید و اونها رو مطابق شکل حالت بدین و با چسب به اطراف گلی که ساختیم بچسبونین.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

حالا وقتشه که بریم سراغ کاغذکشی سبز و از اون کاسبرگ بسازیم. برای اینکار کاغذ رو برش بدین و لبه های اونو به شکل زیر دربیارید و با انگشت حالت بدید تا گل زیباتری داشته باشید.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

یه نوار باریک هم از کاغذ کشی سبز در بیاربد و بعد از اینکه کاسبرگ رو دور گل قرار دادین اونو دور کاسبرگ و ساقه بپیچید.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

در این مرحله از گلسازی ساخت یک شاخه از گل ما به پایان رسیده، برای درست کردن غنچه از کاغذ صورتی پررنگ استفاده کنید و اونو به شکل زیر برش بزنید و با دست حالت بدید.

گلسازی

گلسازی

یه کاسبرگ جدید بسازید و اونو اطراف غنچه ایی که آماده کردین بپیچید و باز از نوار باریک سبز برای دور کاسبرگ و ساقه استفاده کنید.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گلسازی

گل و غنچه رو به هم متصل کنید، تا شاخه گل شما تکمیل شه. برای برگ های گل هم میتونید از برگهای آماده توی بازار استفاده کنید ویا با کاغذکشی سبز خودتون برگهای زیبا و مناسب برای گلتون درست کنید.

گلسازی

گلسازی

گلسازی

خب دوستهای خوبم گلسازی ما به پایان رسید. امیدوارم خوشتون اومده باشه و گلهای زیبایی توی خونه بسازید. اگه سوالی داشتید تو قسمت نظرات بپرسید. راستی نظر هم فراموش نشه. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۱۲ دیدگاه

یک نظر دهید