آموزش ساخت جعبه کادو کوچک و زیبا + الگو ساخت

14

جعبه کادو انواع مختلفی داره که در سایزها و طرح های گوناگون ساخته میشه و هر جعبه ایی برای یه نوع هدیه مناسب تره. امروز تصمیم دارم شما رو با چند مدل جعبه کادو خیلی زیبا آشنا کنم و نحوه ساختشون رو بهتون یاد بدم تا اونها رو بسازین و به عزیزانتون تقدیم کنید و مطمئن باشید که حتما خوششون میاد و خیلی خوشحال میشن. پس تا پایان این آموزش زیبا و متفاوت همراهم باشید.

روش ساخت جعبه کادو با الگو:

جعبه کادو هایی که امروز بهتون یاد میدم از لحاظ سایزی کوچکن و برای هدیه های کوچکتر مناسبن، البته میتونین اونها رو در سایز های بزرگتر هم بسازید و ازش استفاده لازم رو ببرید که این بستگی به سایز هدیه تون داره. اولین جعبه ایی که میخوام بهتون ساختش رو یاد بدم جعبه ایی به شکل قلب که خیلی رومانتیک و قشنگه و برای هدیه دادن حلقه و اینجور کادوها خیلی کاربرد داره. الگو جعبه هدیه رو پرینت بگیرین یا خودتون بکشین و از روی قسمت های نقطه چین تا بزنید.روی قلب دوم یه برش کوچیک ایجاد کنید و قلب اولی رو به اون متصل کنید. از الگوی پایین هم برای اطراف قلب استفاده کنید و سپس اقدام به ساخت باکس هدیه نمایید.

جعبه کادو

جعبه کادو

جعبه کادو دوم یه خرده بزرگتره و البته کاربردهای بیشتری هم داره و به خاطر شکل و فرمی که داره برای اغلب کادوها میشه ازش استفاده کرد.

جعبه کادو

جعبه کادو

جعبه های کادو با مقوا که در زیر میبینید به خاطر شکلی که داره نسبت به بقیه جعبه ها متفاوت تره و هیچکس نمتونه حدس بزنه داخلش چی گذاشتیم. این جعبه رو میتونین تو سایزهای مختلف تهیه کنید.

جعبه کادو

این مدل جعبه کادو بیشتر شبیه به ساک یا پاکته و برای یه سری هدیه ها خصوصا عطر و از این قبیل هدایا مناسب تره و ساختش خیلی راحته. قسمت های مشخص شده روی الگو رو با پانچ سوراخ کنید و با روبان باریک دوسر اونو به هم متصل کنید. اینکار به زیبایی جعبه هم کمک میکنه.

جعبه کادو

جعبه کادو

اینم یه نمونه جعیه زیبا و متفاوت برای کادو. که با کمی  دقت و حوصله میتونین اونو بسازید و به دیگران هدیه بدید.

جعبه کادو

جعبه کادو

اینم چند مدل دیگه از انواع جعبه های کادو ولنتاین ک میتونید ایده های خوبی برای تزیین هدیه ازشون بگیرید و از این مدل جعبه ها نهایت استفاده رو ببرید.

تزیین هدیه

تزیین هدیه

تزیین هدیه

تزیین هدیه

جعبه کادو

جعبه کادو

خب دوستهای خوبم امیدوارم از جعبه کادوهایی که امروز ساختش رو براتون گذاشتم خوشتون اومده باشه.

اشتراک گذاری

۱۴ دیدگاه

  1. خیلیییی قشنگ بود واقعا خسته نباشید . عالییی بود خیلیی بدردم خورد و توی کارهام کمکم کرد دیگه نیاز نبود جعبه کادو بخرم برای تولد دوستم . عالی بود خیلیی ممنون

یک نظر دهید