جدیدترین مدل های کیف دخترانه مخصوص با سلیقه ها

12

همه دخترها به داشتن انواع کیف دخترانه علاقه مندند و دوست دارن جدیدترین مدل های اونو داشته باشن تا در مکانهای مختلف ازش استفاده کنن. اگه شما به دنبال یه کیف دخترانه خیلی زیبا و جدید هستین که اونو واسه خودتون یا به عنوان هدیه تهیه کنید، تا پایان همراهم باشین. امروز سعی میکنم با ارائه جدیدترین مدل ها کمکتون کنم.

انواع مختلف کیف دخترانه زیبا و فانتزی:

اغلب دختر خانمها ترجیح میدن از کیف دخترانه ایی استفاده کنن که رنگ های شاد داشته باشه تا بتونن اونو با لباسهاشون ست کنن، علاوه بر رنگ، مدل و سایز کیف هم اهمیت خیلی زیادی داره و دیگه اینکه قراره اون کیف در چه مکانی استفاده شه. دخترها اغلب کیف های فانتزی رو انتخاب میکنن که علاوه بر زیبایی کاربردهای زیادی هم براشون داره. در زیر چند مدل کیف دخترانه فانتزی عروسکی رو در رنگ های مختلف میبینید که این نمونه کیف ها رو بیشتر دخترخانم ها میپسندن.

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

اینم دو نمونه کیف فانتزی خیلی زیبا که طرح گل برجسته داره واین مدل کیف ها  واقعا دوست داشتنی و زیبان.

کیف دخترانه

کیف دخترانه

اگه شما هم مثل من از اون دسته افرادی هستین که لباسها و وسایلی از جنس پارچه لی رو میپسندین، بهتون پیشنهاد میکنم این دو مدل کیف لی رو انتخاب کنید که البته میشه با کمی دقت به این مدل ها دوخت کیف رو توی خونه و به راحتی انجام داد.

کیف دخترانه

کیف دخترانه

اگه میخواین کیفتون متفاوت و تک باشه من این دو مدل کیف دخترانه رو بهتون پیشنهاد میکنم که علاوه بر زیبایی ظاهری، جای مناسبی هم برای وسایل داره.

کیف دخترانه

کیف دخترانه

در پایان عکس چند مدل کیف موبایل دخترونه زیبا رو براتون گذاشتم که امیدوارم خوشتون بیاد و ازشون ایده های خوبی برای تهیه کیف موبایل بگیرین.

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

کیف دخترانه

خب دوستهای خوبم امیدوارم این مدل های کیف دخترانه رو پسندیده باشین و بهترین و قشنگترین نوع کیف رو انتخاب کنید. راستی سری هم به بقیه آموزش های هنر در خانه بزنید. لحظه هاتون خوش

اشتراک گذاری

۱۲ دیدگاه

  1. سلام خیلی خوشگل بودن ……..
    به خصوص اولیه
    اگه امکانش هست الگوهاشم بذارید تا بتونیم ازشون استفاده کنیم
    ممنون ازتون ………………………

  2. خیلی قشنگ و عالی بود کیفاتون واعا دل نشین بود ولی کاش اموزششم میزاشتین

    عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    زیبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    بوددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  3. کاشکی الگوهاشونم میذاشتین حتی کاشکی داخل کیفا رو هم نشونمون میدادید که برای ساختشون به مشکلی یا سوالی ر نخوریم

یک نظر دهید