دوخت جلیقه خیلی راحت وساده با شلوار لی قدیمی

7

این نوع خیاطی و دوخت جلیقه با شلوار لی قدیمی که دیگه ازش استفاده نمیکنید کار خیلی راحتیه و شما میتونین توی خونه و خیلی ساده و بدون وسایل زیاد یه جلیقه خیلی قشنگ و متفاوت برای خودتون بدوزین که میتونین توی مهمونیها و حتی خونه ازش استفاده کنید و با افتخار به همه بگید دوخت جلیقه هنر دست خودتونه.

نحوه دوخت جلیقه با انواع شلوار لی:

مطمئنا واسه شما هم پیش اومده که بخواین  یه سری از شلوار لی هایی که دیگه قدیمی شدن یا یه جایی شون آسیب دیده و دیگه قابل استفاده نیستن رو دور بریزین، من بهتون پبشنهاد میکنم به جای دور ریختن ازشون یه استفاده خیلی عالی کنید، دوخت جلیقه با استفاده از شلوار جین های قدیمی پیشنهاد امروز من به شما دوستهای خوبمه که مطمئنم خوشتون میاد. برای اینکار شما فقط به یه شلوار لی قدیمی احتیاج دارین.

دوخت جلیقه

راستی تا یادم نرفته بگم با استفاده از شلوار لی میتونین کیف های خیلی قشنگی هم بدوزین. در مرحله اول فقط کافیه شلوار رو مطابق شکل برش بزنید، یعنی هر پای شلوار رو از یه طرف باز کنید و طرحی رو که میبینید با گچ روی پارچه بکشید.

دوخت جلیقه

حالا طرحی که کشیدین رو برش بزنید و دو تکه رو کنار هم بذارین که طرح کلی یه جلیفه رو میسازه.

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه

خب حالا از تکه های دیگه شلوار لی که اضافه س جدا کنید وتکه های باریک ازش دربیارین و اونها رو به سادگی بافت بزنید. از این بافت ها قراره برای بند های پشت جلیقه استفاده کنیم.

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه

حالا وقتشه که کمی از هنر خیاطی خودتون استفاده کنید و به وسیله چرخ خیاطی تکه ها رو به هم متصل کنید.

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه

میتونین از باقیمونده پارچه دو تا جیب کوچولو هم دربیارین و روی جلیقه بدوزین. همچنین میتونین از جیبهای پشت شلوار لی هم استفاده کنید. دقیقا کاری که موقع دوخت کیف هم خیلی ازش استفاده میشه.

دوخت جلیقه

تو این مرحله از دوخت جلیقه با باقیمونده پارچه ها یه کلاه ساده و کوچیک هم در بیارین و بعد از دوختنش اونو به پشت جلیقه متصل کنید.

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه ما تقریبا به پایان رسید. فقط یادتون نره جلو کار چند تا جا دکمه لی بدوزین و جلیقه تون رو با دکمه های قشنگ و مناسب زیباتر کنید تا بتونید از اون به عنوان یه لباس مرتب استفاده کنید.

دوخت جلیقه

دوخت جلیقه

خب دوستهای خوبم امیدوارم از آموزش دوخت جلیقه با شلوار لی خوشتون اومده باشه. از بقیه آموزش ها هم دیدن کنید. موفق باشید.

اشتراک گذاری

۷ دیدگاه

    • سلام سمانه جان. برای قسمت پشت جلیقه میتونی طرحی مشابه اونچه که در عکس هشتم مشاهده میکنی روی پارچه بکشی و بعد از درآوردن طرح اونو به وسیله بندهایی که از قبل آماده کردی به قسمت جلو متصل کنی. موفق باشی عزیزم

یک نظر دهید