نحوه ساخت جعبه کادو با روشی ساده و متفاوت

9

ساخت جعبه کادو از اون دسته هنرهائیه که کاربرد خیلی زیادی داره و همه ما به یادگیری انواع مختلفش احتیاج داریم تا بتونیم برای مناسبت های مختلف ازش استفاده کنیم. جعبه کادو مدل های مختلفی داره که با توجه به هدیه ایی که درنظر داریم یک کدوموشو انتخاب میکنیم. جعبه کادو امروزمون خیلی راحت و زود ساخته میشه. در ادامه نحوه ساختشو ببینید.

آموزش ساخت جعبه کادو به شکل شکلات:

همینطور که گفتم آموزش امروز ما ساخت جعبه کادو به شکل شکلاته که البته آموزش خیلی راحتیه و خیلی جاها کاربرد داره. شما میتونید اونو توی سایزهای مختلف بسازین و ازش استفاده های زیادی کنید. برای ساخت این نوع جعبه کادو به تکه ایی مقوا، مقداری چسب و دو تکه روبان احتیاج دارین.

برای شروع ساخت جعبه کادو مقوا رو به شکل مربع برش بزنید و اونو به شکلی که در تصویر زیر میبیسنید تا بزنید.

ساخت جعبه کادو

میتونین خطوطی رو که قراره تا بخوره به صورت کمرنگ با مداد روی مقوا بکشین تا فرم دادن و تا زدن مقوا راحت تر شه.

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

خب حالا لبه های مقوا را رو به بالا تا بزنید تا دیواره های جعبه کادو شما درست شه.

ساخت جعبه کادو

در دو طرف جعبه تکه های اضافه دارین که باعث میشه جعبه هدیه شما به شکل شکلات دربیاد. لبه های این تکه ها رو با قیچی مخصوص هلال بزنید و فرم بدین تا جعبه کادو شما زیباتر شه.

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

تو این مرحله از ساخت جعبه کادو میریم سراغ ساخت درپوشی برای جعبه ایی که ساختیم. برای اینکار یه جعبه به شکل مستطیل با همون مقوا بسازید، طوری که به راحتی داخل جعبه ایی که قبلا ساختیم قرار بگیره و شکل شکلات ما رو کامل کنه.

ساخت جعبه کادو

ساخت جعبه کادو

خب حالا با دو تکه روبان دو سر جعبه کادو رو ببندین تا قشنگ تر شه.

ساخت جعبه کادو

خب دوستهای خوبم ساخت جعبه کادو به پایان رسید. میتونین اونو در سایزها و رنگ های مختلف تهیه کنید و به کسانی که دوسشون دارین تقدیم کنید.

ساخت جعبه کادو

امیدوارم از ساخت جعبه کادو به شکل شکلات خوشتون اومده باشه.از بقیه آموزشهای هنر در خانه هم دیدن کنید. شاد وموفق باشید.

اشتراک گذاری

۹ دیدگاه

    • سلام پریسا جان. اگه تا زدن جعبه برات سخته، میتونی با توجه به عکس خطوطی رو که میبینی رروی مقوا با مداد مکرنگ بکشی و بعد از روی اون خطوط به روشی که میبینی مقوا رو تا بزنی. موفق باشی عزیزم

یک نظر دهید