آموزش دوخت جامدادی نمدی با دو روش آسان و جدید

0

دوخت جامدادی با پارچه های مختلف از جمله فعالیت هایی است که اغلب افراد خلاق و هنرمند آن را تجربه نموده اند و به شکل های مختلف جامدادی های زیبا و متنوعی تهیه نموده اند. یکی از پارچه هایی که این روزها بیشتر برای دوخت جامدادی مورد توجه قرار می گیرد، پارچه نمدی است. از این رو قصد داریم در این مطلب به معرفی آموزش دوخت جامدادی نمدی بپردازیم که امیدواریم این آموزش مورد توجه شما دوستان هنرمند قرار بگیرد و نهایت استفاده را از توضیحات ارائه شده ببرید.

آموزش دوخت جامدادی نمدی زیبا و شیک :

در آموزش دوخت جامدادی نمدی که در این مطلب ارائه می گردد سعی می شود با روشی ساده و استفاده از تکه های نمد نحوه دوخت جامدادی مطرح شود. بدین منظور شما نیاز به نمد در رنگ های دلخواه، دکمه، نخ و سوزن دارید، که با فراهم کردن آنها می توانید دوخت جامدادی را شروع نمایید.

آموزش دوخت جامدادی نمدی

برای دوختن جامدادی با پارچه نمدی، همچون دوخت کیف نمدی، ابتدا شروع به اندازه گیری می کنیم سپس پارچه نمدی را در ابعاد مناسب برش می زنیم. برای جامدادی ساده می توانید دو مستطیل ساده همچون تصویر زیر داشته باشید.

دوخت جامدادی با نمد

حال دو تکه نمد را روی هم قرار داده و شروع به دوخت کنید. برای این کار می توانید از دوخت دندان موشی و یا کوک های ساده استفاده نموده و تکه های نمد را به یکدیگر وصل کنید.

آموزش دوخت جامدادی ساده

در قسمت بالای جامدادی دکمه ایی کوچک بدوزید. برای جا دکمه نیز به دلخواه می توانید از تکه ایی روبان استفاده نموده و با نمد را سوراخ کنید.

دوختن جامدادی با پارچه نمدی دوختن انواع جامدادی نمدی

با استفاده از نوار باریکی از پارچه های نمدی، گل زیبایی بسازید و آن را روی جامدادی و در محل مناسب وصل نمایید.

آموزش دوخت جامدادی نمدیدوخت جامدادی با پارچه نمدی

جامدادی نمدی ما تکمیل شد، این جامدادی زیبا و ساده را در رنگ های دلخواه تهیه بدوزید و از داشتن آن لذت ببرید.

آموزش دوخت جامداید با پارچه نمدی

ساخت جامدادی با نمد :

روش دوم که قصد آموزش آن را داریم، دوخت جامدادی نمدی ساده است که با یک تکه نمد تهیه می شود. برای دوختن این جامدادی بهتر است اول اقدام به کشیدن الگوی جامدادی نمایید. الگو را مطابق تصویر زیر ابتدا روی مقوا و سپس روی نمد منتقل نمایید و برش بزنید.

الگوی جامدادی نمدی

ساخت جامدادی با این روش بسیار آسان است. بعد از اینکه الگو را برش زدید، دد عدد دکمه در سایز کوچک انتخاب نموده و آنها را در مکان های مشخص شده در مکان های زیر بدوزید.

ساخت جامدادی با نمددوخت جامدادی با پارچه نمدی

حال نیازمند چهار عدد سوراخ کوچک در نقاط مشخص شده هستید تا از این طریق بتوانید جامدادی را راحت باز و بسته کنید.

دوختن جامدادی با نمد

همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می نمایید جامدادی نمدی ما تکمیل شد،در صورت تمایل می توانید آن را با استفاده از انواع تزیینات نمدی کودکانه تزیین کنید و به بچه ها هدیه دهید.

مراحل دوخت جامدادی پارچه ایی ساخت جامدادی پارچه ای

امیدواریم آموزش دوخت جامدادی نمدی که در این مقاله ارائه دادیم مورد توجه شما دوستان قرار گرفته باشد و با استفاده از این آموزش جالب و دیدنی اقدام به دوخت جامدادی زیبایی نمایید و مورد استفاده قرار دهید. از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم برای مشاهده آموزش های بیشتر و آشنایی با دیگر مدل های زیبا و جدید به بخش خیاطی مراجعه نموده و از دیگر مطالب مجله هنر در خانه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید