آموزش مرحله به مرحله دوخت کیف زنانه

7

همه ما خانم ها اگه دوخت کیف رو یاد داشته باشیم، میتونیم هر زمان که دلمون خواست با سلیقه خودمون اون کیفی رو که واسمون مناسبه و با لباس ها و کفش هامون سته برای خودمون بدوزیم و از داشتن اون کیف و همینطور هنر و سلیقه مون لذت ببریم. اگه شما هم میخواین جزء این دسته از خانم ها باشین با آموزش امروز که نحوه دوخت کیف زنانه شیک و متفاوته همراهم باشین.

روش دوخت کیف زیبا و شیک زنانه + تصاویر:

برای دوخت کیف شما به مقداری پارچه در طرح ها و رنگ های مختلف، برای آستری و همینطور روی کار احتیاج دارین و همینطور یه زیپ.

دوخت کیف

در مرحله اول از دوخت کیف باید تعیین کنید کدوم پارچه برای آستر و کدوم ها برای روی کار مناسب تره، همچنین باید سایز کیف تون رو هم همین ابتدا مشخص کنین. و با توجه به این دو مسئله پارچه ها رو به اندازه و مدل دلخواه برش بدین. (به تصویر زیر دقت کنین)

دوخت کیف

لبه های دو تا مستطیل کوچیکی رو که که دارین به داخل بدوزین و اونها رو روی پارچه آستری که قبلا به اندازه لازم برش زدین بدوزین، طوری که دو تا جیب کوچیک روی آستری ایجاد شه.

دوخت کیف

دوخت کیف

دوخت کیف

خب حالا تکه های مربوط به روی کار رو به هم وصل کنید. برای روی کار اگه از دو یا سه نوع پارچه استفاده کنین کیف شما قشنگ تر میشه.

دوخت کیف

دوخت کیف

پارچه آستری و روی کار رو به هم وصل کنین و شروع کنید به دوختن زیپ. برای اینکار فقط کافقه به خرده خیاطی بلد باشید.

دوخت کیف

دوخت کیف

دوخت کیف

حالا از یه رنگ پارچه دیگه که برای روی کار هم ازش استفاده شده، بند کیف رو بدوزین و اونو به کیف متصل کنین.

دوخت کیف

دوخت کیف

خب دوستهای خوبم دوخت کیف ما به پایان رسید. اگه این کیف رو تو سایز کوچیک آماده کردین میشه به عنوان کیف پول و اگه سایزش بزرگتر بود به عنوان کیف دستی یا کیف مجلسی ازش استفاده کرد.

دوخت کیف

دوخت کیف

دوخت کیف

امیدوارم  شما هم مثل من از دوخت کیف لذت برده باشین. بقیه آموزش ها رو هم فراموش نکنین. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

۷ دیدگاه

    • سلام سارا جان، حتما لازم نیس از همین پارچه استفاده کنی همین که پارچه مورد نظرت جنسش مناسب باشه و ضخامت لازم رو داشته باشه کافیه. اما تو مشهد میتونی از ایران ساتن خرید کنی و یا پارچه (منسا) داخل چهارراه مخابرات. موفق باشی عزیزم

یک نظر دهید