تزیین شمع با مروارید و نگین و ایده هایی برای شمع آرایی جدید

0

هنر شمع آرایی و تزیین شمع های مختلف از جمله هنرهای بسیار زیبا و دوست داشتنی است که با به کارگیری آن می توان علاوه بر زیبایی بخشیدن به منزل، به کسب درآمد نیز پرداخت. ایده های متنوعی در این زمینه مطرح گردیده است که یکی از جالب ترین آنها تزیین شمع با مروارید است. این نوع تزیینات کاربردهای مختلفی دارند و از تنوع بالایی برخوردارند که در ادامه به معرفی برخی از جدیدترین مدل های اینگونه شمع آرایی ها می پردازیم.

ایده های خلاقانه برای تزیین شمع با مروارید :

شمع آرایی را می توان به شکل های مختلف و با ایده های متنوع انجام داد، از جمله وسایلی که در تزیین شمع مورد استفاده قرار می گیرد می توان به تور، مروارید، گل های خشک، انواع گل مصنوعی، روبان و سایر وسایل تزیینی اشاره نمود که با استفاده از هر یک می توان زیبایی بی نظیری به شمع های ساده بخشید و از آنها در تزیینات مختلف از جمله سفره عقد، سفره هفت سین و تزیین منزل استفاده نمود. تزیین شمع با مروارید نیز یکی از این روش های جالب است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید.

تزیین شمع سفره عقد جدیدتزیین شمع با مروارید  تزیین انواع شمع با مروارید تزیین جاشمعی با مروارید تزیین شمع ساده با مروارید تزیین روی شمع با مروارید های رنگیتزیین روی شمع با مروارید لپه ای

شما دوستان هنر مند می توانید با استفاده از آموزش ساخت شمع های تزیینی اقدام به ساخت انواع شمع زیبا نمایید و سپس شمع های خود را با انواع مروارید متری، مروارید لپه ای، نگین های مختلف و… تزیین نمایید. برای چسباندن مرواریدها به سطح شمع نیز می توانید از انواع چسب مایع استفاده کنید.

تزیین شمع برای سفره عفد تزیین شمع های بلند با مروارید تزیین روی شمع با مروارید متری تزیین شمع جدید و زیبا تزیینات شمع شیک و زیباتزیین انواع شمع با مرواریدتزیین شمع با مروارید و روبان

با روش های خلاقانه و جالب برای تزیین شمع با نگین و مروارید آشنا شدید، حال می توانید با الگوبرداری از این مدل های زیبا و استفاده از ابتکار خود شمع های ساده ایی را که در دسترس دارید، تبدیل به شمع هایی زیبا و جذاب نمایید و از هنر دست خود لذت ببرید. همچنین می توانید با کلیک بر روی شمع آرایی مجله هنر در خانه و مراجعه به این صفحه از دیگر مدل ها و آموزش های جدید و متنوع در این راستا دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید