نقاشی روی تخم مرغ سفالی برای سفره هفت سین

0

مدل های زیبا و دیدنی نقاشی روی تخم مرغ سفالی عید نوروز را به همراه آموزش کامل نقاشی و رنگ کردن تخم مرغ های سفالی سفره هفت سین در این مطلب ارائه خواهیم داد که مطمئنا با استفاده از این ایده ها می توانید بهترین نقاشی را انجام داده و تخم مرغ های بسیار زیبایی برای سفره هفت سین داشته باشید. تا پایان همراه ما باشید و از آموزش و مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

مدل های نقاشی روی تخم مرغ سفالی هفت سین با ایده های جدید :

با یادگیری نقاشی روی تخم مرغ سفالی می توانید به سادگی و با امکانات محدود اقدام به نقاشی روی تخم مرغ های هفت سین نمایید و از این طریق زیبایی و جذابیت بیشتری به سفره هفت سین خود ببخشید. در ادامه چگونگی انجام اینگونه نقاشی را ملاحظه خواهید نمود.

مدل تخم مرغ رنگی سفالی

ابتدا تخم مرغ سفالی مناسبی تهیه نموده و اگر سطح آن دچار ناصافی است، آن را سمباده بزنید. سپس گرد و غبار سطح تخم مرغ را با دستمال پاک نموده و مقدار چسب چوب را با آب رقیق کنید و با دست روی تخم مرغ بکشید و آن را کنار بگذارید تا کاملا خشک شود. (این کار به جذب بهتر رنگ روی سفال کمک می کند) حال طرح مورد نظر را با مداد روی تخم مرغ کشیده و سپس شروع به رنگ آمیزی نمایید. برای رنگ کردن تخم مرغ سفالی از گواش یا رنگ اکرلیک و قلموی ظریف استفاده کنید. بعد از اینکه رنگ خشک شدف روی آن اسپری براق کننده بزنید تا جذابیت کار شما چندین برابر شود.  تصاویر زیر تخم مرغ های سفالی را نشان می دهند که دارای طرح های ساده می باشند و می توانید از آنها برای شروع کار استفاده کنید.

مدل تخم مرغ رنگی عیدمدل تخم مرغ هفت سیننقاشی روی تخم مرغ سفالی برای عیدمدل رنگ آمیزی تخم مرغ سفالیمدل های تخم مرغ رنگی عیدمدل تخم مرغ های سفالی عید

یکی از ایده های جالب برای نقاشی روی تخم مرغ های سفالی استفاده از طرح های فانتزی و جذاب است که در ادامه نمونه های زیبایی از  انواع تخم مرغ رنگی فانتزی و زیبا را مشاهده می فرمایید.

مدل نقاشی روی تخم مرغ هفت سیننقاشی فانتزی روی تخم مرغ عیدآموزش نقاشی روی تخم مرغ

سعی کنید طرح های زیبا و جالبی را برای تخم مرغ هفت سین انتخاب کنید و سپس شروع به نقاشی نمایید. آخرین نکته در زمنیه نقاشی روی سفال و تخم مرغ های سفالی این است که برای نتیجه گیری بهتر می توانید ابتدا زمینه کار را با رنگ دلخواه رنگی آمیزی نمایید و بعد از اطمینان از خشک شدن رنگ، اقدام به طراحی روی آن نمایید.

نقاشی روی تخم مرغ سفالی هفت سینمدل تخم مرغ رنگی هفت سینمدل تزیین تخم مرغ برای هفت سیننقاشی روی تخم مرغ برای هفت سینرنگ کردن تخم مرغ های سفالی زیبانقاشی روی تخم مرغ سفالی برای سفره هفت سینرنگ کردن تخم مرغ سفالی

با جالب ترین ایده ها برای نقاشی روی تخم مرغ سفالی هفت سین آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های جذاب بتوانید بهترین و زیباترین تخم مرغ ها را برای سفره هفت سین سال جدید آماده نمایید. از شما دوستان هنرمند و با سلیقه دعوت می نماییم با کلیک بر روی نقاشی روی سفال و مراجعه به این بخش با دیگر آموزش های جدید و بسیار زیبا در این زمینه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید