آموزش سفره هفت سین با وسایل دور ریختنی و ساده

0

مشاهده آموزش سفره هفت سین های جدید و متنوع یکی از آموزش های جالب و کاربردی است که با یادگیری آن می توانید با استفاده از وسایل دور ریختنی و بسیار ساده اقدام به ساخت و تزیین سفره هفت سین های زیبا و شیک نمایید. از این رو در این مطلب به ارائه آموزش ساخت هفت سین می پردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان نیز واقع گردد.

آموزش سفره هفت سین جدید و زیبا با ایده های خلاقانه :

آموزش سفره هفت سین که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساخت هفت سین با وسایل دور ریختنی و ساده است، بدین منظور سعی می کنیم از ساده ترین وسایل در دسترس استفاده کنیم و از این طریق هفت سین زیبا و شیکی بچینیم. این مدل هفت سین که به هفت سین آویز و کم حجم نیز معروف است، از نقطه ایی مشخص مثل اپن آشپزخانه یا دیوار آویز می گردد. برای ساخت وسایل هفت سین نیز از وسایل دور ریختنی و ساده استفاه شده است. سعی نمودیم ماکارونی های فرمی و زیبا را به استفاده از چسب حرارتی به یکدیگر متصل نموده و سپس آنها را با اسپری رنگ بزنید، همچنین می توان از انواع حلقه های تزیینی و سایر وسایل نیز برای تزیینات هفت سین استفاده نمود. در ادامه آموزش تزیین سفره هفت سین با روشی ساده و بسیار زیبا را مشاهده نمایید.

آموزش سفره هفت سینساخت ظروف هفت سین با وسایل دور ریختنی

ساخت قاب آینه برای هفت سینساخت و تزیین قاب آینه برای سفره هفت سین جدید

تزیینات سفره هفت سین جدیدتزیینات سفره هفت سین جدید و زیبا

تزیین سیر هفت سینتزیین سیر سفره هفت سین

تزیین سنجد برای هفت سینتزیین سنجد برای سفره هفت سین

تزیین سماق برای هفت سینتزیین سماق برای سفره هفت سین

آموزش تزیین سفره هفت سینتزیین سکه سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین جدیدچیدمان سفره هفت سین جدید و خلاقانه

با یکی از بهترین آموزش ها در زمینه ساخت و تزیین هفت سین آشنا شدید، امیدواریم آموزش تزیینات سفره هفت سین با وسایل ساده و در دسترس برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، در صورت تمایل به مشاهده مدل های بیشتر و متنوع تر سری به بخش هفت سین زده و از بهترین آموزش ها و مدل ها در این زمینه دیدن فرمایید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید