طرز تهیه ماسک جوانه گندم به همراه فواید این ماسک برای پوست صورت

0

ماسک جوانه گندم یکی از ماسک های بسیار موثر و مفید برای پوست صورت است که با استفاده از آن می توان نقش مثبتی در جهت درمان چربی پوست صورت و از بین بردن جوش ها داشت. ماسک صورت جوانه گندم همچنین می تواند تاثیرات بسزایی در شفافیت و لطافت پوست داشته باشد. از این رو در این مطلب به معرفی شیوه های صحیح استفاده از جوانه گندم در تهیه ماسک صورت خانگی می پردازیم. تا پایان همراه ما بوده و از این ماسک های بی نظیر و فوق العاده دیدن فرمایید.

جوانه گندم سزشار از انواع مواد معدنی و ویتامین ها می باشد، که به دلیل سرشار بودن از مواد مغذی بسیار، به شدت مورد توجه قرار گرفته است و استفاده از ان توسط پزشکان و متخصصان بسیار توصیه شده است جوانه گندم یک نرم کننده قوی، ضد لک موثر، جوان و شفاف کننده پوست و… می باشد که در ادامه بیشتر با این ماده مغذی و مفید آشنا خواهید شد.

ماسک با جوانه گندم برای پوست صورت

طرز تهیه ماسک جوانه گندم و ماست :

یک قاشق پودر جوانه گندم را بتا مقداری ماست مخلوط نمایید تا خمیری نرم به دست آورید، آن را بر روی پوست قرار دهید و بعد از گذشت بیست دقیقه صورت را بشویید. ماسک صورت با ماست و جوانه گندم را می توان به عنوان ماسک شفاف کننده پوست صورت و همچنین به عنوان نرم کننده قوی استفاده نمود.

جوانه گندم برای پوست صورت

ماسک با جوانه گندم و عسل :

اگر به دنبال ماسک روشن کننده و ماسکی برای از بین بردن لک های صورت هستید و ترجیح می دهید در مدتی کوتاه پوستی شفاف و جذاب داشته باشید، پیشنهاد می کینم دو قاشق پودر جوانه گندم را با دو قاشق عسل مخلوط نموده و بر روی پوست قرار دهید و بعد از نیم ساعت صورت را بشویید.

اسک با جوانه گندم و عسل

ماسک صورت جوانه گندم و تخم مرغ :

برای تهیه این ماسک فوق العاده باید یک قاشق غذاخوری پودر جوانه گندم را با یک زرده تخم مرغ مخلوط نموده و بعد از اینکه به شکل خمیر در آمد آن را روی پوست تمیز صورت قرار دهید. بعد از گذشت سی دقیقه ماسک را از روی صورت برداشته و پوست را با آب سرد بشویید. این ماسک صورت خانگی نقش مثبتی در لایه برداری از پوست و همچنین لطافت بخشیدن به آن دارد.

ماسک جوانه گندم و تخم مرغ

توجه داشته باشید که برای تهیه ماسک جوانه گندم بهتر است، در منزل اقدام به تهیه جوانه و پودر نمودن آن نمایید تا به نتیجه مطلوب دست یابید. شما دوستان عزیز همچنین می توانید با کلیک بر روی ماسک صورت و مراجعه به این بخش با دیگر ماسک های مفید و کاربردی برای پوست صورت آشنا شده و نهاتی استفاده را از هر یک ببرید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید