طرز تهیه ژله ساده و شیک بسیار خوشمزه برای مهمانی

2

ژله می تواند یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسر ها برای مهمانی های مختلف باشد، این دسر ساده و عالی به راحتی و با هزینه کم تهیه می شود و مطمئنا مورد پسند مهمان ها واقع می گردد. از این رو قصد داریم در این مطلب به ارائه طرز تهیه ژله ساده و خوشمزه برای پذیرایی از مهمان ها بپردازیم که مطمئنا می تواند ژله ایی دلخواه و ایده آل برای شما باشد. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید  و با بهترین آموزش تهیه ژله ساده و بسیار  شیک آشنا شوید.

طرز تهیه ژله ساده و خوشمزه با دو روش مجزا و کامل :

تهیه ژله با روش ای مختلف و تزیین آن می تواند نشان دهنده هنر و سلیقه بانو منزل باشد، در مباحث قبل به ارائه دستورات مختلف از جمله طرز تهیه ژله رولی، ژله خرده شیشه، ژله بستنی و… پرداختیم که خوشبختانه مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت. اما اگر شما به دنیال ژله هایی ساده و در عین حال خوشمزه و شیک هستید، دستوراتی که در این مطلب ارائه می دهیم را از دست ندهید و با استفاده از آنها اقدام به تهیه ژله نمایید. در این مقاله به ارائه دو طرز تهیه ژله ساده و بسیار خوشمزه می پردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع گردند.

آموزش ژله مورب یا کج

طرز تهیه ژله مجلسی در جام :

برای درست کردن ژله ساده در جام نیاز به یک بسته ژله با طعم دلخواه دارید که در اینجا ما از ژله پرتقال استفاده نموده ایم.

ژله پرتقال

برای شروع نصف بسته پودر ژله را با نصف لیوان آب جوش مخلوط نموده و بعد از حل شدن کامل، نصف لیوان آب سرد به آن اضافه نموده و سپس در داخل جام ها بریزید.

طرز تهیه ژله ساده

حال جام ژله را به صورت مورب داخل یخچال قرار دهید تا ژله بگیرد. این روش برای تهیه انواع ژله ساده به کار می رود.

آموزش تهیه ژله ساده

باقیمانده پودر ژله را با نصف لیوان آب جوش مخلوط کرده و بعد از حل شده پودر ژله ها، دو قاشق بستنی یا خامه به آن اضافه کنید.

ترکیب ژله با خامه

حال ژله آماده شده را روی ژله قبل در جام بریزید و مجددا در یخچال قرار دهید تا کاملا ببندد.

طرز تهیه ژله کج در جام

در صورت تمایل اقدام به تزیین  ژله را با کنجد، پودر شکر یا ترافل های رنگی نمایید و با این ژله خوشمزه از مهمان ها پذیرایی نمایید.

آموزش تهیه ژله در جامتزیین ژله در جام

طرز تهیه ژله میان تهی ساده :

ژله میان تهی یکی از ژله های ساده و بی نهایت زیباست که می تواند مهمان های شما را شگفت زده کند، برای تهیه این ژله فوق العاده نیاز به دو رنگ ژله دارید. ایتدا یک بسته از پودر ژله را با یک لیوان آب جوش حل نموده و سپس یک لیوان آب سرد به آن اضافه کنید و ژله آماده شده را در جام بریزید و در یخچال قرار دهید تا کاملا ببندد.

طرز تهیه ژله ساده و شیک

حال به سراغ پودر ژله دیگر رفته و آن را مشابه ژله قبل آماده نمایید. سپس آن را به آرامی در جام  ها و روی ژله گرفته شده بریزید.

طرز درست کردن ژله سادهژله میان تهی زیبا

روی جام ها را با استفاده از سلفون یا پلاستیک فریزر و چسب ببندید.

طرز درست کردن ژله

در این مرحله از طرز تهیه ژله ساده میان تهی باید جام را به صورت برعکس در یخچال قرار دهید.

آموزش درست کردن ژله ساده و خوشمزه

بعد از اینکه از گرفتن ژله ها اطمینان حاصل نمودید، جام ها را از یخچال خارج نموده و به آرامی سلفون را جدا کنید. خواهید دید که جام های شما شامل ژله ایی ساده و در عین حال شیک و مجلسی شده است که می تواند بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمان ها باشد.

طرز تهیه ژله میان تهی

با آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ژله ساده آشنا شدید، امیدواریم آموزش ارائه شده مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد و از این دستورات عالی و فوق العاده نهایت استفاده را برده باشید. از شما دوستان هنرمند دعوت می نماییم با مراجعه به بخش طرز تهیه ژله سایت هنر در خانه با دیگر دستورات و آموزش های متنوع و بی نظیر در این زمینه آشنا شوید.

اشتراک گذاری

۲ دیدگاه

یک نظر دهید