ساخت جعبه کادویی زیبا و جدید در منزل

0

روشی آسان و ساده را برای ساخت جعبه کادویی زیبا و شیک در این مطلب ملاحظه نموده و از این طریق این آموزش جالب و همچنین الگوی جعبه کادویی اقدام به ساخت جعبه های زیبا نموده و بدین صورت بهترین و زیباترین جعبه هدیه ها را در منزل و با استفاده از مقداری مقوا، کاغذ رنگی و چسب بسازید و از داشتن این جعبه کادویی های زیبا و شیک لذت ببرید.

آموزش ساخت جعبه کادویی ساده + الگوی جعبه کادویی :

ساخت جعبه کادویی یکی از هنرهای زیبا است که می تواند موارد استفاده زیادی برای هر یک از ما داشته باشد. شما می توانید جعبه هدیه های دست ساز خود را تزیین نموده و از آنها برای هدیه دادن به دوستان و اطرافیانات استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اصول ساخت جعبه کادو ها کاملا مشابه است و شما با یادگیری آن می توانید اقدام به ساخت جعبه های مختلف نمایید. از این رو در ادامه با یکی از ساده ترین مدل های جعبه هدیه که از زیبایی خاصی نیز برخوردار است آشنا می شوید که مطمئنا بعد از ساخت این جعبه کادویی زیبا، قادر خواهید بود جعبه های مختلف دیگری نیز بسازید. قبل از شروع ساخت جعبه کادو وسایل مورد نیاز را فراهم آورید، برای ساخت این نوع جعبه به مقوا، کاغذ رنگی یا طرحدار، روبان، چسب و ابزار های مناسب همچون قیچی، قلم، خط کش و… نیازمندید.

ساخت جعبه هدیه ساده و زیبا

 اولین اقدام کشیدن الگوی جعبه کادویی است. می توانید تصویر زیر را در سایز مناسب پرینت گرفته و یا بر روی برگه بکشید و سپس آن را روی مقوا منتقل کنید. توجه داشته باشید که یکی از الگوها مربوط به بدنه جعبه و دیگری درب جعبه کادویی است.

ساخت جعبه کادویی

حال مطابق شکل زیر، لبه های کار را قیچی بزنید و الگوهای کشیده شده را برش بزنید.

ساخت جعبه کادو در منزل

در این مرحله به سراغ قلم و خط کش رفته و خطوطی را که مکان تا زدن را نشان می دهند رسم نمایید.

مراحل ساخت جعبه هدیه

با کمک انگشتان مقوا را از محل مشخص شده تا بزنید.

ساخت جعبه برای کادو

الگوی دومی را که مربوط به درب جعبه است را نیز با روش بالا تا بزنید.

مراحل ساخت جعبه کادو

حال مقواهای ما برای چسبانده شدن آماده هستند.

ساخت جعبه های کادویی

با استفاده از چسب مایع قسمت های مشخص شده را به بکدیگر متصل نمایید.

آموزش ساخت جعبه کادویی در منزلالگو جعبه کادویی جدید و زیبا

بدین صورت بدنه و درب جعیه کادویی آماده است.

ساخت جعبه کادو با مقوا

حال زمان آن رسیده است که به سراغ روبان ها و کاغذ رنگی ها رفته و به تزیین جعبه کادو بپردازیم. توجه داشته باشید که این مرحله کاملا سلیقه ایی است و شما می توانید با هر نوع وسیله ایی و به دلخواه جعبه کادویی خود را تزیین کنید. از این رو می توان برای تزیین کادو های مختلف استفاده نمود.

تزیین جعبه کادویی جدید

جعبه کادویی ما تکمیل شد، آن را د رسایز های مناسب و دلخواه تهیه نموده و برای انواع هدیه ها مورد استفاده قرار دهید.

آموزش ساخت جعبه کادوساخت جعبه هدیه

امیدواریم آموزش ساخت جعبه کادویی برای شما دوستان هنرمند جالب و قابل توجه بوده باشد و با استفاده از این آموزش جدید جعبه کادویی های زیبا و متنوعی در منزل بسازید. البته می توانید در بخش جعبه هدیه شاهد آموزش های بیشتر و همچنین مدل های متنوع  و جدید جعبه کادو باشید.

اشتراک گذاری

یک نظر دهید