تصاویر جدیدترین مدل های دسته گل عروس

1

انتخاب دسته گل عروس از اون انتخاب های خیلی مهم و درعین حال سخت و مشکله که البته  جایگاه با اهمیتی تو جشن عروسی داره و برای همه عروس خانم های با سلیقه و مشکل پسند خیلی مهمه که چه دسته گلی رو انتخاب کنن. امیدوارم با مشاهده این مدل های دسته گل عروس یه انتخاب خیلی زیبا و متفاوت داشته باشین.

مدل های مختلف و زیبای دسته گل عروس:

قبلا بیشتر عروس خانم ها ترجیح میدادن دسته گلی که واسه جشن عروسی تهیه میکنن جنسش مصنوعی باشه تا بتونن اونو بدون پژمرده شدن و خراب شدن برای همیشه پیش خودشون داشته باشن. البته  دسته گلهای مصنوعی هم قشنگی خاص خودشونو دارن و هنوز طرفدارهای خیلی زیادی دارن.

دسته گل عروس

یکی از مدل های خیلی شیک و پر طرفدار دسته گل عروس، گل آرایی با گلهای رز سفید و یا رنگیه که البته رنگ گل کاملا سلیقه اییه و عروس خانم با توجه به رنگ لبا س و فضای اطراف و همینطور یه وقتایی مناسب با کیک عروسی اونو انتخاب میکنه.

دسته گل عروس

دسته گل عروس

دسته گل عروس

گل لیلیوم به خاطر تنوع رنگ و همینطور زیبایی خاصی که داره برای دسته گل عروس خیلی ازش استفاده میشه و اکثریت این گل زیبا رو میپسندن.

دسته گل عروس

دسته گل عروس

اگه میخواین یه دسته گل متفاوت و زیبا داشته باشین، من گل لاله رو بهتون پیشنهاد میکنم که علاوه بر زیبایی یه نظم خاص هم به دسته گل تون میده.

دسته گل عروس

نوع دیگه ایی از دسته گل عروس که جدیدتر و کمی هم متفاوت تره تزئین دسته گل به صورت آبشاریه که وقتی عروس خانم اونو تو دست میگیره زیبایی گل چند برابر میشه. این نوع دسته گل بخاطر متفاوت بودنش طرفدارهای خیلی زیادی داره.

دسته گل عروس

اینم چند نمونه دسته گل با گلهای رنگی و زیبا که مطمئنا میپسندین.

دسته گل عروس

دسته گل عروس

دسته گل عروس

خب دوستهای خوبم امیدوارم از این مدل های دسته گل عروس خوشتون اومده باشه و به موقع ازش استفاده کنید. شاد و موفق باشید.

اشتراک گذاری

۱ دیدگاه

یک نظر دهید